Fortsättningen...

Jodå, jag fick i mig mitt kaffe igår. Kom ut på en promenad.
Tittade i kylen ca 46 ggr innan jag bestämde mig för att försöka laga mat. Blev en salig röra som blev underbart perfekt... men som damp ner i papperskorgen. Ville inte riktigt sig. =P

Idag var en likande dag. Kom ut och JOGGADE!!! Insåg att mina ben är olika långa... =/
Hem, ducsha, försök till matlagning. Jo tjena!
Har hittat mig en ny runda nu som blir perfekt. I rask takt tar den 1 timme och 20 minuter. Idag gick det lite snabbare eftersom jag fick lite extra fasrt på slutet. Tjo hej!
Undebart att bara traska på och fantisera. Dagdrömmer något oerhört på mina rundor. Det gör jag visserligen alltid annars också. Därför jag har så svårt för att lyssna ibland. Annat och tänka på. =)


Hur gick det nu i lördags då? Jofan, det gick utmärkt! Dock var jag yngst, med singel mest ny i sällskapet. Löste sig ändå.
Kvällens tema var "nostalgi-shotar" och fram dukades, hot-shot, blå fisken, turkisk peppar (me LOVE!!!!!) gräddkola och någon annan filur som jag kanske är för ung för att känna till. =)
Sen kom det även fram drinkar som blandades av hisoriens sämsta bartender (men hon försökte i alla fall) och ännu mer shotar. En salig röra blev det. Men är det gott så är det!

Litet urval
  
  

Mjodå, ett litet urval. Själv hamnade jag ikke på bild men lika glad var jag för det. Fick ju både vit choklad och turkisk peppar denna afton. Livet blir inte mycket bättre!


Jaha. Tisdag i morgon och så är allt som vanligt igen. Skönt.
Blir väl jobb hela veckan. Skööööönt! =)
Ska försöka mig på lite andra aktiviteter också. Har redan planer för i morgon innan jobb. Börjar man inte från 12 så har man ju halva dan på sig, bara man kommer upp.
Vi får se hur det går, men tanken är bra.

Nu ska jag slänga mig och glo på film och försöka somna TIDIGT! Sova en HEL NATT!!! Hade varit perfekt. =)


Peace out ett kort och ett långt ben-town!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0