Fartfylld vecka!

Måste gnälla av mig lite först... AAAAAAAJJJJJ fy fan vad ont jag har i ryggen!!! Och mina stackars ben!!!! Aj aj aaaaaaaaj!

Så ja, det var det.

Vilken vecka det har varit. Lite skoj och massa jobbig och än är den inte slut.
Match i tisdag vilket innebar förberedelser i måndags. La laaa laaaaa.

Tisdagen började bra med en lång promenad och shopping (tre par skoooooor!!!). Slutade som en rörig dag på 10 timmar (tror jag) och jag var så jekla slut i knoppen när vi slutade 22.30. När vi sa att vi skulle ta en öl nere på O´Learys så blev allt roligare. Lämna bil och kläder. Nu jevlar!
Jag, Petra och Emma skulle ta EN öl och sen åkte vi vidare till Möllan för att ta EN TILL
eftersom dom stängde på jobb. Jo men visst. Livliga diskussioner, stolar som gick sönder, typer som däckade på toa och helt plötsligt stängde Möllan också. Vad fan!?
Träffade en rolig typ utanför som verkade vilja ha med Peta "hjiem" vilket hon inte fattade. Jisses vad vi skrattade. Han var inte riktigt frisk och förstod nog inte hur hårt dissad han blev. Så kan det gå.

Var liiiite seg i huvudet när Petra kom och hämtade mig på onsdagen. Jag hade ju min bil på jobb. Borstar gaddarna och kikar ut och ser henne komma. Rusar ner och slänger mig i bilen. Tandkräm i hela huvet. Bra! Stark inledning denna dag.
Sen såg vi tydligen glansiga ut i ögonen tyckte "någon" men vad faaaan då!? Vi behövde ha den roliga studen!
Hamnade hos Oscar (maskinen) hela dagen och lekte lärare för dom nya. Ännu värre för rygg och nacke.
Tyckte det skulle bli riktigt skönt att komma hem när vi var färdiga men då frågas det om jag kan hoppa in på O´Learys på kvällen och givetvis sa jag JAAADÅ! Körde hemom för att hämta rätt kläder och försöka göra något åt nyllet som kanske var LITE glansigt. =P
Lugn kväll. Skönt.
När jag väl var hemma vid halv ett kom Micke förbi med dopinbjudan och så stod vi och snickesnackade lite innan han körde igen.

Torsdag... igår! Utbildning på jobb. "Arbetsledar utbildning". Tänk om allt hade varit så lätt som hon fick det att låta. Hon är jekligt bra som vi hade!!! Började dagen med lite lek. Kanon! Jag tog med mig lekarna hem. Mohahaha! Förutom legot, det fick jag köpa eget. Klockan 4 ville hon avsluta och jag hade lätt kunnat stanna längre. Men jag och Petra gick ner till O´learys och tog en liten läskeblaskare innan vi körde hem och sen somnade jag gott! Pang!

Idag. Fredag. (vad hon kan).
Eftersom jag somnade tidigt igår så vaknade jag tidigt idag. Fick i mitt kaffe och begav mig på promenix. Hann hem om tills han med vasken skulle komma. Jeklta tjötande på denna karl. Shit vad han snackade. Men nu har man vask igen i alla fall. 
Ja, sen hamnade jag här. Ska strax göra mig klar och bege mig till jobb.
Hilton ikväll. Blir nog bra. Hoppas Leffe är där för då jevlar ska han få höra om i tisdags. Tjo flöjt!
Sen får man väl hem och nanna.

I morgon äre också jobb. Dagen på Hilton, slutar sex och sen börjar jag på O´Learys klockan sju. Låååångdag! =)
Söndag blir nog en lugnare dag. O´Learys ett par timmar under matchen. Man kanske skulle cykla dit... för då kan man cykla hem... Jajamensan! =)


Nä, nu fåre vara nog! Håret ska plattas och skjortan ska strykas.

Peace out action vecka-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0