Dubbelmoral!?

Jag är dubbelmoralisk. DELUXÈ!!!
Vill så mycket, men när det kommer till kritan så passar det inte sig.
Blahaa blaahaaa blaaah!

Mycket sånt nu. Knasig veva som sagt. Får hoppas att solen gör sitt.

Blir/är en rätt jobbig helg. Jobbade dag idag på stadion. Rätt mysigt. Så länge man är omkring dom man tål. Har lite problem med lunchen men den erkännde jag idag och då hjälpte Emma mig. Klockren!!!
Cyklade (!!!) hemom för att byta om och chillidilla lite sen började jag på Hilton. Ganska "hektisk" kväll. Men det beror ju på vad man är van vid. Jag hade mina 16 som jag roade mig med medans resten av lokalen nästan var full från och till. Men 40 sitttplatser, vad är det!? Speciellt när man är fyra!!!! =)

Cyklade sen hem för att "blåsa upp och klippa av ett hörn" och nu sitter man här. Funderar på mitt horoskop som envisas, är det så!?!? Nja... inte nuuuuuuu. Men egentligen... varför inte. Näää. Vänta lite...


I morgon blir också halvjobbig. Först dagen på Hilton. Slutar vis sex hoppas jag och sen börkar jag 20.00 på O´Learys. Ska ha liveband och GRAJOR! Fan vad kul det ska bli!
Dom var ju faktiskt lite "fräcka". =) Fast jag hade nog hellre varit gäst. =P

Vad som händer efter jobb i morgon vet jag inte riktigt. TokPetra var på mig om någon fest efteråt. Men jag vååååågar ju inte. Dessutom är jag säkert för trött och tråkig. =P

Ska färsöka vara någerlunda klar på söndag. Först jobba några timmar på sation och räcker tiden till så ska jag en sväng ut till pappsie och eventuellt innom Carro och lämna tårtan. =)

Så mycket vilja, så lite tid. =P


Vi får la seeeeee!
Nu ska jag mysa ner mig till filmen så man kommer upp i morgon.

Hittade en loooolig "serie" som Cicci gjorde för typ HUNDRA år sen. Vilka tider, vilka minnen!!!
Naaaajs! Skalis, den jeeeeeveln!!!!
Han som t.o.m har en sommarhatt!!!



Peace out Skalis-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0