Dop, bowling, fondue osv osv...

Jag ska helt jevla mycket rycka upp mig!
Jag ska ha mer kul!!! Haha =)
Tittade på massa gamla bilder idag och faaakk vad kul man hade en gång. Nu gör man juh nada. Tro fan peepsen gnäller på mig. Upp och hoppa lilla loppa!

Veckan har varit en liten start?
Skvaller med mat och öl på möllan i måndags.

Jobba tisdag, blah blah blah.

Jobba onsdag. Blah blah blah.

Jobba torsdag. Sen hade jag, Petra, Madde och Robin planerat fondue. Elysée. Man lär sig fan aldrig. Vi åt tills vi nästan sprack allihopa. Madde påpekade att vi såg ut som en familj. MammaPetra var ute med sina tre ungar. Roligast var nog vid betalningen hahaha. Deras nätverk var skit så inga kort fungerade och då kläcker Robin ur sig "det är lugnt älskling, jag har pengar" när Petras kort inte heller ville. Gissa om hon som skulle ta betalt såg dum ut hahaha!
Sen stack vi till Entré på lite gratisbowling. =) Första rundan med häger vann jag. Andra rundan med vänster (skitidé!) vann Petra.
Fortsatte ner på Broderstugan för en sista öl och en till. =)
  
=)

På fredagen var jag ute och valla morsan hela förmiddagen. Det skulles till tippen, handlas här och där osv osv. Sen stack jag till jobb vid 4. "Pågens" hade firmafest? Ja fy fan vad roligt jag hade!!!
Skulle egentligen bara vara "nisse" och sen in i baren. Jovisst, helt plösligt står jag med ett och ett halvt bord. Bästa gästerna dock! Skitkul! Sen när Linda bentzing körde igång på scenen hade jag och Petra disco i baren. Kanonkul!
Sen när man väl var hemma så blev det flum för hela slanten. Gick ju inte och la mig före klockan sex...

Lördag.
Mådde kräkdåligt och fick varken i mig vatten eller mat. Som tur var så jobbade jag bara 4 timmar på Hilton. Men man kom igång. Iiiih!
Efteråt stack jag hem om snabbt innan jag körde till Carro. Hämta henne och far ut på en sistaminuten shopping. PRESEEEENT!!!!
Sen köpte vi käk och lagadde lite thaigryta och mös. Sen kollade vi film. Tror den hette något i stil med "the collecter". Skitbra skräckfilm!!! AJ AJ AAAAAAAJ skrek jag hela tiden. Påminde nog lite om "Saw". Bra! Sen provade jag kläder innan jag körde hem. Höll mig vaken hela eftermiddagen vilket är ovanligt nu för tiden när jag väl hinner med att träffa Carro. =)
 Katt I Tratt!!!

Söndag.
Idag/igår var det lilla Linnéas dop. Jag som gudmor/fadder kände pressen. Såg ut som en tårta men gjorde inte bort mig allt för mycket. Då var Linnéa mest pinsam som bara skrek hela tiden. Jag slapp hålla henne. Haha, som jag säger. Mitt i allt ihopa kommer prästen fram och frågar (medans han tittar på mig) "vad har ni valt att döpa er dotter till?" Jag bara tittar på honom och hade inte riktigt lyssnat. Märkte bara att han tittade på mig. Vadfan, det är väl inte jag som bestämmer det. Micke räddade mig där och sa hennes hela namn. Puuuh! Inte jag som valt, fråga inte mig även om jag vet.
När det skulle sjungas så sa Micke till mig "rör bara lite på läpparna" han vet väl att jag hatar att sjunga bara sådär. =P
När allt var klart skulle vi ut ur kyrkan, sen skulle vi fantamig in igen. Skulle tas massa bilder på oss fyra. Jaha, försökte smajla där jag stod och såg ut som en tårta.
Sen körde vi i tåg till lokalen där det var fika och presentöppnande. Så fort detta var klart flydde jag fältet. =P Skulle him på kalas. Släkten och grejor. Iiiih!
    
Ombyte pågår. Sötnöten. Farmor med Linnéa. Far & dotter.

  
Paketöppning. =)

(när jag får dom andra bilderna KANSKE ni får se mig som tårta)
Faaak, hittade en bild nu... okej, skratta inte!!! =P

Oj, vad glaaad man är!?  =)


När sedan Lisa ringde och frågade om en uteserveringsöl var jag IKKE sen att säga ja. Efter både kyrka och släkt behövde jag detta.
Myste till det lite innan vi gäspade oss hemåt. Givetvis träffade vi Leffe en sväng också. Med mor. Hon var nog lite mer klartänkt än han själv tror. Härlig dam som vinkade så glatt när hon gick.
Somnade till slut efter en ganska aktiv dag. Puuuuh!
  
Lisa. Snacks. Leif.

Idag är man ledig som aldrig förr. Borde städa men hamnade med MÄNGDER av gamla bilder. Får väl lägga upp dom anständiga en dag. Är helkass på det får jag höra. Det kommer!
Får väl ta tag i städningen nu så det blir gjort. Blä!!! Vem fasiken uppfann smuts? Trams!

Jobba mycket kväll denna veckan. På O´Learys. Folk är döötönna. Jobbar du där!? På centalen? Entré? NÄÄÄ, jag jobbar på o´learys på stadion, JA det finns där också! =)
Så kom nu dit ;)



Peace out dop-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0