Who wanna get fucked up?

We do, we do!!!

Ja, helgen är verkligen förbi, gick i minst 120!
Länge sen jag kände mig så fri och bekymmerslös.
"Carro, du är fan tillbaka!" Jajamensan!
Roa sig, ha skoj och inga jevla funderingar som sabbar fiestan. Mer mer mer!


Fredagen var kalasets kalas!
Man tar inte med sig tårta på kalaset!

Först träffades jag och Carro hos mig innan vi stack hem till Lisa där även Petra anslöt.
Gemensamt knallade vi sedan vidare till Peter där det var livat värre innan vi sedan flög vidare till Etage. Vi töser då.

Jag och Lisa var drottningarna på trägolvet. Min "lilla svarta" gjorde nog saken och resten stod Lisas "discoväst" för. Helt galet! Tror inte vi slapp undan en enda av alla manligheter som var där. Tråkigt nog (för dom) blev dom lika dissade allihopa! MADDAFAKKAS!
Dansade så dom små discofötterna värkte dagen efter, men det är det värt.

Blev en liten debatt på vägen hem och när det till slut "löst sig" så knallade jag och Big Brown hem tillsammans. Blev varken Danmark eller en röd pölse.

Bra att gå ut när man jobbat som en dåre och samtidigt är förkyld? Kanske inte men jag skulle aldrig i livet ta tillbaka kvällen! =D


Vaknade oerhört glad på lördagen och efter ha ordnat upp sig och blivit människa så mötte jag min trogna vapendragare vid hemmakväll för att hyra en helt värdelös film. Sen hamnade jag och Leila på Möllan där vi fick sällskap av en riktigt tradig kille och då bestämmde vi oss för att åka till Happy och sluta upp med gänget där.
Sen fick det vara nock, blev ingen fest eller utgång för oss. Vi åkte hem med svärmor i stället.
Så kom man hem i alla fall!

Söndag, igår, var RIKTIIIIGT seg. Var ute och körde lite ärenden innan jag stack till jobb och tog en kaffe och snackade skit. Sen handlade jag lite innan jag kilade hem för att sedan knalla hem till Leila för att grogga bort kvällen med massa minnen och funderingar.
Is the shiat!

Kom hem lagom för att däcka som ett litet barn. Två tummar upp för helgen!!!

  

  

Ett LITET urval!



Nu ska jag snart kila ner till jobb. Blir några timmar under matchen och sen blir det välla Möllan.
Tjo hooo!
Vilken vecka det kommer bli. Massa förberedelser och shit, men vad gör det när man är många, blir nog fina fisken. =)

Peace out.

Lätt vår låt!!!

 Who wanna get fucked up? WE DO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0