Tre gringos!

Blev en riktigt lyckad tjejkväll/natt igår.
Helt underbart.

En jekla massa snackande och det enda som vi bestämt oss för att INTE prata om var pojkar... i alla fall inte dom gamla, bara dom nya. =D
Blir väl annars lätt att med lita fylle i sig så blir man saknig och knäpp. Så nej, inget sånt.
Vi alla har våra spöken och dom var inte välkomna denna afton!

Spelade lite spel. jag tog en liten "vila" och så fnissades det i massor och vilka filmklipp där blev. SUCK!
Tråkigt nog har allt ett slut och närmre klockan fem i morse begav jag och Leila oss hemåt.

Tre gringos?


Jag som faktiskt var ledig idag tänkte sova ut och komma ikapp med sömnen
som jag sabbat helt igen. Att det ska vara så jekla svårt att sova, speciellt när man är så trött!?
Hur som helst så vaknade jag efter ca 5 timmar av att chefen ringde och frågade om jag orkade ta en beställning innan nattklubben på lördag. Självklart. Ska man ändå jobba så kan man lika bra köra ordentligt.
Blir väl ca 15-04 på lördag. Får väl gå det med. =D
Sen var det kört, ett jekla ringande hela dagen så det var bara att kliva upp och göra det bästa.
Hatar att vara ledig, blir bara så sunkig och "deppig". Varken orkar eller vill göra något.
Lyckades ta mig ut och promenera en sväng i det mörka vädret. Var faktiskt riktigt mysigt.
Sen hamnade man här till slut.
Blev inte att hitta på något, orkar inte vara trevlig. =P

OROA ER INTE! SuperCarro fixar alltid det. =D

Ska försöka dona lite nu innan jag SKA sova. Börjar iofs inte från 4 i morgon men kan vara skönt att hinna med lite trevligheter innan. =D


Det värsta med att vara på topp är att; efteråt kan det bara gå utför...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0