Snabbis!

En liten update får man ju stå i med.
Vet att många av vännerna följer mig i bloggen då jag gömmer mig i jobbet. Då får jag ju berätta vad som händer och sker.

Har varit en rätt aktiv vecka. Jobbat, jobbat och jobbat.
Måndag 10timmar, tisdad 8!!!, onsdag 14timmar och 13 idag. Man blir lita mör faktiskt.
Jobba, ta sig hem och tvätta i vasken, sova och iväg igen. Även om jag börjar känna av det så gillar jag det. Hålla sig sysselsatt is the shit!
VISST, förkylningen knäcker mig och idag fick jag ett blåmärka av min strumpa. Men jag trivs. Nästan helt! (hade jag haft sugrör och papper så hade jag skjutit blöta pluppar i nacken på henne!!!!)

Trodde att "jobbsituationen" skulle bli lite jobbig... men den har löst sig. =)
Jag blev lite orolig idag men när folket dök upp som gubbarna i lådan var det bara skoj. Good people! Me likie!

Kollegorna pikar mig att jag går ner i vikt, och det kan ju inte skada!!! Har lite att bli av med och själv ser jag det inte. SPECIELLT nu när jag är förkyld och det känns som jag inte har någon hals!
Bara haaagor!
Sen gnälls det på att jag inte äter, men vi äter ju HELA TIDEN!!!
Bara idag blev det 4 måltider på jobb. Hejja kostavdraget!
Vännerna som gnäller på den biten överdriver bara och ser till att föda mig. Vadfan, hur kan man då gå ner? HALLOON?!
Tryckte fantamig ner två desserter idag! Swoosh sa det! Mmm...


Har dock ett stort problem som dykt upp. Vet inte om det är nerver, senor eller bara tankeverksamheten det är fel på... men jag tappar saker. Ja, tappar!
Sjukligt pinsamt!

Igår, jobbade först hela dagen där uppe innan jag sprang ner till O´Learys för att jobba kvällen där. Mot slutet av kvällen står jag och pratar med någon, håller ett glas i handen och bara släpper det. KRAS i golvet! Från ingenstans.

Värre var det idag!!! Vi var på väg ut i vårt gåsaled för den tredje ombjudningen av vin. (tredje påfyllningen). Vi står i ledet, väntar på klartecken att springa ut och helt plötsligt går en HEL vinflaska i golvet. Först fattade jag ingenting men sen insåg jag att det var fan JAG som bara hade släppt den. Bara släppt den rakt ner i golvet och även denna gick i tusen bitar. Tror aldrig jag skämts så mycket. Hur kan man glömma att man håller något i handen?!?!?! Jag fattar verkligen inte.
Men jag ska kolla upp det. Fick höra om någons bekanta som varit med om något liknande. Förslitningsskada eller vad det var...? Helt jävla sjukt!
Jisses. Finner inga ord. =/
Får se vad fabror dokter säger.


Jaha, snart helg. Jobbar massa i morgon sen är det festvarning. Är ju ledig både lördag OCH söndag som det ser ut nu. PARTEEEY!
Töserna och grabbarna ska träffas. Måste ju försöka hänga med lita!
Så det blir undehållande. "One love" som en viss underbar kille säger hela tiden! <3

Nä, borde hoppa i bingen nu. Har faktiskt skrivit ett par rader nu.
Har också märkt att sen jag blev "deprimerad" så har MÅNGA börjat följa min blogg. Tack? Andras problem är lättare att läsa om än att ta tag i sina egna? =P
Nemas problemas. Jag är nog lika go själv.


Har en het bilträff klockan 07.10 och det är typ snart!
Uj uj uj.


Ville avsluta med låten som för tillfället ÄGER min sinnesstämning men det kan tolkas "fel" och det är inte bra, och den kan tolkas "rätt" och det är inte heller bra. Så jag låter bli!

OCH DEN HÄR HISTORIAN MED "HAN MED RÖDA BYXOR" SKA REDAS UT!!!
Bullshitmannen har varit i farten och HELVETE heller att denna går förbi!
Sneflipp! (men tack för omtanken) Fyyyy!


Peace out madafakas!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0