Nytt yrke & slinta med tungan?

Braaa daaaag! Happy happy joy joy!

Ja vad säger man!? Nya yrket vänner emellan "nuff-taxi". Det senaste... man får ju ställa upp för varandra i dessa brunstiga tider. =P
That´s what friends are for?

Vilken dag det blev!
Var inte hemma från vid sju i morse och klockan 11 blev jag tvungen att stiga upp. Vilken jävla dag till att ringa, OMG! Men men, får bli ett inlägg i morgon om min "lojalitet". En annan femma.

Kom upp och fick i mig mitt älskade kaffe och sen körde allt igång.
Blev bjuden på middag hos farmor. (ja inte min eftersom jag inte har någon).
Sen var det kvällsshopping och nattaspel och nuff-flängande. MAGI!
Inge nuff för mig men man kan ju köra =P

Råkade tydligen jävlar i det slinta med tungan idag. Fast egentligen inte. Jag sa vad jag kände och så är det faktiskt! Sen att jag undvikit ämnet innan är en annan sak. Men det kom upp i alla fall.
Hade allt kunnat bli bra så hade jag velat det. Lätt!
Nu krävs det mer än så men jag vet var jag står i alla fall.

Ju mer det INTE ska bli bra, ju mer vill jag.
Jag vet. Ni är tysta. =D


Lojal? Tänk efter först?

"I KNOW YOU WANT ME!"  =)



Tazytras, kanske inte så trasig i alla fall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0