Mystisdag!

Ja herrejevlar. Blev ju helvilt igår.
Efter jobb hamnade vi på Möllan sen hittade vi gänget och sen var det efterfest och efter en liten olycka eller två så var man hemma vid sex i morse. INTE FRISKT!
Men ack så lajbans!

Idag var man ledig, som tur var. Väckdes av ett samtal då det skulle redas ut om den "kortkorta" sen var dagen igång.

Blev en mysig eftermiddag i parken med kinamat och lite vin. Mysepys. =)
Sen knallade vi hem och ballkongmös lite innan jag sen kilade hem och nu satt man här.
Lite får man hålla tillbaka, ska faktiskt jobba dubbla pass i morgon, då måste man vara i form. =P


"We´re broken and damned
But together we´ll find a way
And no longer shall hell awaits
We will seek all the light in the day
Cause forever our love will breathe"


Åh vad jag älskar den!!! Går på repeat här hemma.
Min nya happylåt!
Fan vad glad jag blir, högsta volym och studdsa med mig!



"Hur ofta pyntar du julgranen?"
"Varje år!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0