Men åååååh!

Haha inte en SÅN toffel heller juh!
Och nej, jag var inte toffel innan heller, jag bara valde att respektera, så faak you! =P
Du är bara avis. =D


Folk är ju dö tönna. MEN HALLÅ!?
Hej och nej. Det är bra för mig.
Pausa lite. Inte än. En annan gång! JA!
Det är bra som det är. =)


Nära vänner delar på allt? Uh! Haha. Började garva på dagens avslutningmöte. 
Ja jag säger då det, karlar är från en annan planet och vissa är bara helt lost. 
"Viiii bjuuuuddaaaaah!!!" 


Nä, skön dag idag, lagom sleten sen igår men helgens roddning är klar, skönt nog. 
Eventuellt en sista pust på fredag.
Ledig i morgon, tjejkväll ikväll.
Långdag på torsdag.
Halvdag (8timmar?) på fredag samt inflyttninsfest/personalfest. (galet!!!?)
Jobba nattklubb på lördag ("albanfest") och
MEGALÅNGA söndag. El matcho!

Det ska va gytt och leva, annars kan det kvätta!


TA AV PLASTEN OCH RES HÄSTEN!


Hej och iveeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0