Inflyttningsfest/personalfest.

Började bra, slutade nästan i tårar. =/
Fick ta mig en timeout på toaletten. Inte låta utsidan rasa... BLIR BARA SÅ JÄVLA TRÖTT!
Mycket inside infortmation dök upp. Nu vet man lite om varför saker händer eller inte händer.
Blev dragen åt sidan av en av killarna som jag pratat väldigt lite med på jobb, för att disskutera det som jag absolut inte alls vill prata om. Vill inte prata om en viss människa när jag festar.
Vill iofs inte tänka på personen alls. Som jag trodde jag klarat så bra senaste tiden.
Men men, skitsnack skitsnack skitsnack. Visst, stämmer väl nog. Vill bara inte se det så.
"sluta försvara" säger dom, men sluta snacka skit då?
Ja, JAG ska se det på allas andras sätt men kan ingen se det på MITT sätt? Kände mig helt jävla påhoppad. =/
Ville bara ringa personen i fråga och störtlipa men eftersom jag dels lovat att inte göra detta och dels för att personen inte är "kontaktbar" så blev det inget med det. PLUS att Petra påpekade att det skulle jag absolut INTE göra. Saker kan bara bli värre ibland?


Jo, det var jobbigt att jobba tillsammans. Men den biten löste han. Skönt nog.


Kul att få upp humöret sen igen? Jodå, speciellt när personen som disskuterat ber om ursäkt gång på gång och drar upp det igen!
Pratade precis med en av töserna och hon sa att det var en jävligt korkad grej att dra upp just då. JA!

Nä, vi la ner möget och efter dummat oss med den bänga stockholmaren så åkte vi till Swing In TROTS mina protester. Jag vann till slut och efter 10 minuter gick vi till Centiliter & Gram och träffade folket där. Men humöret var redan sabbat för kvällen så vi tre som lämnat gänget åkte hemåt efter en romantisk fika mitt på stan. Gänget hade hamnat på efterfest. Grattis, kul att ALLA ska jobba idag...

Ska snart kila ner till Moriskan och ha en beställning på 63 pers? Efter detta kilar jag in till Amiralen för albanfest. Är väl hemma ca 4-5 och så börjar jag på stadion klockan 8. Jag pallar fan inte!!!



Vad fan, just nu hade jag bara velat vakna upp utan ett förflutet.
"The scars reminds me that the past is real"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0