Heeeelt offline!

Nu jevlar har det brustit för kärringen!
Helt jevla loco! Wiii

Lite orolig att jag blivit schizofren! =O

"Schizofreni är en svår psykisk sjukdom som utmärks av varaktiga defekter i verklighetsuppfattningen. Typiska symtom hos en person som lider av obehandlad schizofreni är gravt desorganiserat tänkande, vanföreställningar och hallucinationer. Även om störningen huvudsakligen rör kognitionen, så kan den yttra sig på beteendemässiga och känslomässiga sätt.

Termen "schizofreni" betyder ungefär "kluvet psyke", och kommer från
grekiskan. Trots dess etymologi är schizofreni inte synonymt med dissociativ identitetsstörning, även känt som multipla personligheter, något som ofta blandas ihop i populärkultur. En mer passande benämning på sjukdomen vore "splittrat psyke", eftersom det bättre beskriver den sjukes situation."

No shit! Kluven som never befor och ny person för var dag. Nu är kärrigen skvatt galen!
Helgen var ett fett bevis. Svart fredag vs vit lördag. Skyldig, oskyldig. =O Oh nooo, waaat to doooo!?
Egentligen inget att skojja om, MEN ÄNDÅ!!!!

Helgen är förbi.
Måndagen som jag trodde skulle vara ASJOBBIG började på mogronkvisten med en fet jävla knäpp på nosen! VERKLIGEHETEN ANROPAR!
Denna verkligehet dök upp på tal fler gånger denna dag. Blev jag paff!? JA!!!
Blev så ställd att jag direkt intog försvarsposition. MEN HALLÅ!?!?! Ja behöver inte längre!!!
Visst, jag är nere och ledsen och hela mögpaketet men vad i hela världen har jag missat!? Visst, jag vet på ett ungefär men inte att det var så stort. Nu blir jag mest orolig. Haha bra, tänkt inte på dig själv först... bry dig om andra först. Ne... lite mixade känslor nu. Glöm inte mig!!!

Det går fortfarande upp och ner. Vill fortfarande att allt ska bli "bra". Bra finns inte. Wakeeee paky!!!
òla!

Jaja, här sitter jag.
Spelade nyss in en musikvideo som skickats vidare i Sverige och antagligen även nått ner till Kroatien nu? Den bjuder jag på. Jag och mina körsbär!

Oh, min buffalo soldier är hemma fredag natt, då bär det av på rakabajsare!


Fyyyyy fan.
Slutade 00 igår, kom hem något senare och somnade två timmar innan det var dags att gå upp. Klockan 8 befann jag mig på jobb! Håret på sniskan och ett humör som inte var uppskattat. Så kan det gå.

Fick reda på att det skulle bli springvakt för mig. Blev därför hemskickad halv fyra för att sedan vara på plats igen klockan sju. Stägning på O´learys. Jajamensan!

SKA VI PLOCKA KÖRSBÄR I MIN TRÄDGÅRD!?
Jajamensan, det ska vi!

Dessutom KOMMER DET bli en rolig höst! Tänk när man bara kan skratta åt saker. Fick rett ut mitt grubbel med kockafan i fredes. Vi bara skrattade! Sen gick det igång igen! Då gick jag på toa! =D

Har du löst ett problem med en i personalen... skaffa då dig GENAST nya med en av dom andra.
Haha jag bara skrattar! Kan iofs bli lite fnissig när Cicci kollar på mig och vi tänker samma sak. Bahaha! 

"Ge mig en öl!!!" brukar Sophia sjunga. Det var tider det. 


Uch, jag är så sluuuuuuuut!
Vet inte om jag ska lipa lite, skratta en skvätt, grubbla en omgång, ta en öl eller bara bli ding och gå i väggen.... Vem är duuuuu, sitter i min bastu!


Fler med "splittrat psyke"? =P
Skit samma, han verkar faktiskt ha skoj?!



Uch nej, vem hade kunnat ana att något som fått dig att må så bra kunde bli så jobbigt senare. Alla har väl gått igenom det och folk går vidare. Får fortsätta tro på ödet och karma. Fina saker. Plus trösten du hittar i dina äventyr. Men jag är fortfarande lycklig, för jag har fått uppleva finaste!


Trots alla helvilda förslag jag funderat på så ska jag nog bara gå och lägga mig. Jag är trött, snurrig, mår helknasigt...jag är helt slut!
Att ta sig igenom både det psykiska och fysiska är nytt. Fysiska är inga problem, men tillsammans, INGEN bra kombination! Man lär så länge man lever.

I morgon är en ny dag och vad som väntar för äventyr återstår att se.
Det ÄR en bergochdalbana. Det går upp och det går ner, det gäller bara att hålla i sig! ;)
Jag har i alla fall mina "dom" som vill åka rutschkana genom livet med mig. Hur många har det?

Sedär vad detta inlägget kunde skifta...

Nä, natti fnatt everybooody, aaalihoopa!


..............................................

Fy faaan. Nu precis innan jag skulle logga ut så fick jag höra om "mordet vid värnhem" idag.
Så jobbigt. Så sjukt.
NEJ jag "kände" inte honom. Absolut inte. Men att "känna till" han anhöriga, hans mor, gör givetvis att man känner något innombords.
Kände inte Michael Jackson men blev påverkad ändå liksom!?
Hursomheslt, vet inte vad jag ska säga.
Fy fan!
Man blir bara så nere.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0