Fuuuuk

Isha, då var det dags igen. Sjuker. Svininfluensan? Antagligen med den turen man har. (sa det negative?)

Inge skoj alls, ingenting, inte något.
Vill, vill inte, vill, vill inte. VILL!

Mongo, knäppare sinnesjukast.
Saknar saknar saknar.

Fattar inte.


Blev tillsagd att lägga upp bilderna på facebook, vaknade med ett sms "om du lägger upp dom så nånting hus i helvetet".  =/
Antar att jag INTE lägger upp bilderna. Haha.
Jag har i alla fall inget som ska döljas, jag är bara ding på andra sätt. Tyvärr lika skadligt?

Blev en riktigt rolig kväll i fredes, ja nästan allt. Började på jobb. Han en snabbis hemom eftersom jag slutade halv 4. Hann med ett par på O´learys och sen körde Simon taxi till Möllan där vi blev fler. Sen blev det en sväng till Happy där vi blev ännu fler och sist men inte minst lyckas Lisa få med mig vidare och så står vi helt plötsligt på Etage. Den var jag inte riktigt med på den där sista biten. För DÅ! Då blev jag fuller och saknig. Då kan man lika bra gå hem. Svirade i alla fall loss en stund innan jag fick sjuss hem. Tack för mig.

Kunde slutat bättre... kunde iofs slutat mycket värre också.
Tacka gud för att jag går i mina skor! (fast jag lovar att dom klämmer på sitt sätt också!)  Skithelvete! =(


Men men, ett litet urval där allas "inte-visa-den-bilden" är med.
Och INGA pussbilder! ;)
Ungefär dessa bilder som var kvar då... mmm.

  

  
   
Sen gick det bara utför?

Ja, det är tur man har sina kollegor, det är ju faktiskt dom man umgås mest med.
Dom känner tills en problem, dileman, privatliv och dom är oftast där för dig. Kanske bara för att jag är minstingen som jag ser det så? Men dom är bra. =)
Fast man är så trött på dom emellanåt så är dom helt underbara!!!

Visst, sen har vi ju vännerna också, men dom har man faktiskt valt själv. =)
Även om dom skäller på mig att jag INTE ska skriva och bara glömma så vet jag att dom vill mig väl. Om man bara inte varit så envis och korkad ibland. =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0