Fredagsbus!

Wiiiie!
Smacken!
Skoj skoj!

Trevlig middag på Harrys. Vi blev en mysig samling på 6 personer.
Maten var god. Discot sög. (förutom min låt)
Efter ett tag kom två av kollegorna + en till kollega.

Breeze nästa. Disco deluxé.
Gav Fredde en dansk skalle. RIKTIGT rolig situation.

Nicklas säger till mig :
Du han killen knuffade dig med vilje!
Jag som visste vem han var fråga: Vem faaan då?
Nicklas pekar och jag går rakt fram och skallar stackars Fredde. (inte hårt med hårdare än planerat)
Nicklas ställer sig mellan oss "vad fan göööör du" och ska lugna oss där vi står och blänger på varandra.
Sen kunde vi inte hålla minen längre och börjar asgarva och kramas.
Känner ni varandra?!?!?!  Hahaha. =D

Möhe skoj!
Kalaskväll!
Så många "gamla godingar" man stötte på. Man har ju varit helt isolerad! =P
Tråkigt nog blir det väl så ibland. Men det har sina fördelar det också.


Nä, en bamyl till och sen till jobb. 16-04. JÄTTELOCKANDE! =(


Hej och ivej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0