Dingaling

Gaaaah!
Jag får spel på mig själv, att man egentligen orkar!!!?

Fina flickor strular inte? (fick jag höra igår, hahaha, det nya!)
Nehe. Men tur att man själv lyckas strula till exakt allting.

FAAK! Mår inte hälsosamt i hjärnan.

En jävla kamp, hjärtat mot hjärnan. Dock är det jag som förlorar hela tiden.
På alla sätt. Gång på gång på gång. Varför fortsätter man?

Men visst, sparka på den som ligger?

HELVEEEETEEE!
Sen också, all press. Förstår inte varför folk inte kan tycka som jag. Fast ser jag allt som dom så kanske jag förstår till slut. Fast jag vill inte.
Jag vill bara tjura och inte vara med mer.



Jag pallar fan inte mer.
Jag har blivit helt jävla knäpp.

Kommentarer
Postat av: Sara

hitta ni ngnstans att slå er ner :)

2009-09-06 @ 09:33:46
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0