Tattoomässan!

Uj uj uj, man kan inte mer än försöka och i natt gav jag det en chans.
Tråkigt nog så vill inte alla se.
Finns väl även en andledning till att allt gått så långt, märkte väl av det lite igår. Tvivlar fortfarande på att det är något som varat under en längre tid. Men, tveksamt.
Trodde väl till viss del att det handlade om orättvis behandling, men som dom säger, "du får vad du förjänar" kanske stämmer bättre in?
Jag har gjort vad jag kunnat. Nu gör vi som kollegorna tycker. "glöm ********* och gå vidare, har aldrig varit något för dig egentligen".
Tveksam även där, för ja, lite bättre vet jag. Jag håller med om det dom ser men jag vet också själv vad jag upplevt. =D

Men oj oj oj, alla dessa fiskar. =D

Nu till helgen kommer jag befinna mig mellan 10-16 timmar per dag på mässan, fredag, lördag och söndag. Tanken är väl att man ska hinna hem och vila LITE mellan dagarna. Fredag, lördag och söndag, vilken underbar helg det kommer bli!

Tattoomässan 2009 på amiralen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0