FREDAG!!!

Jajamensan då var det fan fredag igen.
Efter ikväll har jag jobbat 14 dagar i rad, man börjar bli mör. Skönt att vara ledig i morgon.

Var på kurs igår, satt uppe i konfreansrummen på stadion, gissa om uppmärksamheten försvann från föreläsaren när spelarna kom ut och hade träning.
Jag håll min blick sadigt på mål kan jag säga!

Jobbar på O´learys ikväll och efter matchen blir det väl det vanliga, öl och partaj!
Dock får ikke chefen följa med denna gången haha. Han stod för fyllespelen förra helgen och det var kanske ingen höjdare för vissa- =D
 
Oj oj oj som denna suggrörslek slutade för vissa.
Förlorade man så fick man "äran" att dricka en mastodontshot ur en äggkopp. Tur att man inte var med hahaha. För en gångs skull så erkännde jag att jag inte vågade, det kan bara sluta illa och det gjorde det också hahah.


Nä, nu väntar min middagsdejt. Hihi.



Gå från att skämmas till att skämmas över...
Fakk. Avslut är inte lätt. Det finns eventuellt tid och rum för allt?
Hoppas givetvis på det bästa men så länge är det faktiskt okej.
Tack, tack tack! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0