Tappra försök!?

Tappert försök till ett inlägg idag. Blir väl nån rad.

Hinner varken det ena eller det andra och ändå gör jag inte såååå mycket. Jobbar visserligen en hel del nu för tiden och när jag är ledig försöker jag hinna med allt annat.

Idag gjordes ett ytterst tappert försök till utomhus-fika. Blev hämtad tillsammans med min nygjorda varma choklad och färden bar av mot Lomma. Funkade inte riktigt i stormen så vi begav oss till en NÅGOT MINDRE blåsig bänk vid Spillepengen. Snabbare än snabbast fikade vi klart och sen var man hemma med tvätten och städningen igen.
Har gjort om HELT hemma och inte många möbler kvar av dom jag hade senast förra månaden. IKEA är en nära vän och trots alla svettiga tårar osv så blev det bra till slut. Några småsaker kvar nu bara.

Dagens extrakik gick åt paret som lekte lite smått Titanic i sin parkerade bil. Ja, dagens ungdommar, dom har då sex överallt! =P


Helgen var skojig. Den var LEDIG!

Valborg firades hemma hos Peter med grill, Buzz och Singstar. Själv ska jag aldrig mer sjunga eftersom tydligen lägger spelet av om man inte kan sjunga. Tack för den! =(

Förstamaj blev en mysig spelkväll hemma hos Carro där "alla andra" spelade trams-spel och jag spelade poker. Lyckat! =D
  Trötta, keliga miiisar.

Lördagen var planerad hemma hos Micke då han fyllade åååår. Trots "närmsta med deras respektive" så blev det en hel hög. Försökte tappert festa som på gamla dar men det slutade som på nya. Vill sig inte riktigt längre.
Hade dock en mycket trevlig dag med grillning, kubb, fotboll och även en liten utgång.
   
Jaaa.. säger jag inget så har jag inget sagt! =P
Tack till Micke i alla fall för en trevlig dag!

Resten av veckan består av jobb, jobb och jobb. Dubbla pass fredag... naaajs. =( Orkar fan inte längre. Men men. Får bita ihopa ett tag till. =P Förhoppningsvis blir lördagen kort.

Nu har jag varit tapper! Tjo hooo. Dagens ord?

Avslutar med låten som går på repeat här hemma. Underbara röst... mmm.



Peace out tappra me-town!


(hihi 9!!!)

Kommentarer
Postat av: Sara

Stenklar :)



Gamla klassiker finnes i Ipoden

2009-05-11 @ 08:36:49
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0