Tannalös, Bjärred, natt-trams & tantfikor!

Årets rubrik haha.
Dålig fantasi eller livlig? You pick! ;)


Känns som det händer en hel del om dagarna och ändå får jag inget gjort. För att ta vid där jag slutade sist så har jag hunnit jobba lite. Fick idag höra av miene pucko att jag är duktig, detta som sades på morgonen gjorde dagen glaaad. =)


I fredags var det tungt. Jobbade först hela dagen 8- ja, var väl hemma 18 och sen efter en snabb vila så började jag 22 igen på Moriskan. "Skåneturen". Hamnade i en egen VIP bar där alla djs och "fint folk"? minglade.
Basshunter var på plats (även om han var någon annan för dagen) och själv fastnade jag för en Dj från London. Tillhör tydligen M.O.S-gänget, men det fattade inte jag från han lirade lite senare mot morgontimmarna. Hur som helst, han var pratglad och trevlig. =P

För att göra något som vi ALDRIG gör annars (!!!?) så blev det lite after work och cyklade hem lagom vingligt mot 7-8 tiden. Tjo faderittan!
  
Här står man och jubbar i bakgrunden och visst var där drag! =)

Tur att man kunde vila sig LITe på lördagen. På kvälla var det fördelsedagspartaj och jag valde att inte dricka och skyllde på att jag körde. (hade IKKE vågat köra denna dagen!!!) men kom nådigt undan och var hemma inte allt för sent. Man kan ha trevligt ändå sägs det. =P

Söndag... utvilad, något i alla fall. Malmö - Djurgården och en dag på 11 jubbetimmar. Går väl lättare och lättare för varje gång men visst är det ett stort ansvar. Man kan inte göra mer än sitt bästa.
Helt slut när jag väl kom hem och trots all trötthet så inte den bästa sömnen. =(
Under dagens stress lyckades jag bita av en bit tand och för att sluta skära/skava upp mig själv så filade jag till den själv. Undrar vad tandläkaren kommer säga om det!? =O

Måndag igen. Efter ett få par timmar på jobb så begav jag mig hemom för att svira om och sedan på skutt igen. Bjärred var dagens utflykt. En STOOOR glass i solen och sedan var vi tvungna att leka på lekplatsen. SÅ KLART! Carro lyckades ramla men hur ovanligt är det!? =P Sen kaste vi lite boll och satte oss och mös i solen.
Sen hem till Carro för lite spelande. Körde hem miss i natta.
  Leka och solmys
  C+F+C och dooojja!

Just det! När jag kom hem och skulle varva ner så hör jag hur det susar förbi en massa blåljus. Tänker inte mer på det och kollar vidare på min film. Sen ser jag hur det blinkar utanför och kollar då i fönstret. VÄRSTA pådraget och jag hör en kvinna "hjäääälp, det brinner". Ja, då var man ju tvungen att stå och kika vad som hände. Hissbrand tydligen.


Tisdag och efter lite telefonerande så blev det tjejkväll med töserna. Först en tur till Svågertorp för en trip på Biltema och sedan full fart till Burlöv Center. SMYCKEN!!! Sen handlade vi middag och begav oss upp till damen för att laga middag, spela kort (oldschool) och sedan blev det glass, kaffe och mer kort. Riktiga kärringar var vi. Men många skratt blev det. Haha. Mmm.
Sen tog vi en runda party innan Maria körde hem mig. Lite vimsig hemfärd men vi kom dit vi skulle till slut.
Hade en skitrolig kväll med töserna som gjorde susen i både kropp och knopp!
  
Solnedgång i Arlöv.

Denna natt så mitt i mitt filmkollande (nattliga aktivitet) så helt plötsligt stängde nån av min tv vid 104-tiden.
Kunde inte riktigt koppla vad som hände för min taaajmer hade tid kvar. Sen fattade jag att det var strömmen. Kilar ut och kollar proppskåpet, inga fel där inte. Ställer mig misstänksamt i fönstret. Helt kolsvart på hela Bergsgatan. ELAVBROTT! Snillet kopplar. Blir förbannad i stället och funderar på vad jag ska göra. Efter ca 10-15 minuters funderade så kom strömmen tillbaka och jag kunde till slut somna lite.

Onsdag, igår, redan. Hade lovat fröken Arlöv att köra henne på hennes ärrenden och eftersom vår kattpicknick inte blev av så blev det en spelkväll. Lagade lite middag ihopa och kollade sedan film. "Hairspray". Riktig rolig faktiskt. Tummen upp för John Travolta haha.


Sen begav jag mig hem inte allt för sent och sov för en gångs skull en hel natt!

Idag är det f*n redan torsdag. =(
Tiden flyger fram. Vet dock inte vad jag ska pyssla med idag.  Blir nog en pilldag och sen ut och köra en runda.
Får se var humöret vänder. Yeah!

Helgen är fullpackad.
Dubbla pass i morgon. Schlagerparty på lördag och restaurangfesten på söndag. Hur ska detta sluta!? Uj uj uj.

Blir nog braaa. =/

Nu sket jag  på detta och tog en promenad till.

Peace out fladder-bat town!


Kommentarer
Postat av: Sara

full rulle för dig som vanligt :)

2009-05-14 @ 21:48:38
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0