K'Rs i tAkt! (!!!)

Jisses då, tiden bara ruuuuuusar fram!
Speciellt när det är partaj hela tiden. Inte sån vanlig "fredags/lördags-trams" utan det ska vara torsdagar och söndagar! Tjo hooo!

Får ju berätta mer sen. Tänkte bara slänga in en snabb rad innan jag beger mig. Ska på UTBILDNING och UTBILDAS! Inte illa! Utbildningen slutar dock 4 och sen börjar man jobba 5. Lagom stressigt? Jadå!
Men men, man kanske hinner bli lite smartare, märkte jag juh förra veckan när jag var med på baristornas kaffeutbildning. Jag = STORT FRÅGETECKEN! Men nu kan jag göra min egen latte i alla fall. Alltid värt något! =D

Nä, utan sömn och lagom speedad, dags att kila!

Peace out utbildnings-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0