GRATTIS!

Wiiii!
Grattis till min bästaste Mickeman! Chokerande men sant. Så skojeliskoj skoj!

Blev en spontan utgång igår. På med danseskorna (!?) och iväg till Mickeman för en snabb förfest. 3 CS spelande pååågar och jag som fattar nada. Sen i full fart. Upphämtning av den fjärdje och sista karlen och sedan mot Breeze.
Livat värre vette fasiken men jag som "inte skulle bli sen" klampade hem lite i 4. Nästan som på yngre dar. =P
Skoj att komma ut lite utan att ta i så man spricker och därmed orka med denna dagen som snart ska börja. 


Ska faktiskt bege mig mot stadion nu. Utan Bettan. =( Får traska med mina egna. Men men, så är det ibland.
Nu håller vi en tumme eller två för malmö.

Peace out hejja Micke-town!

Mickeman, Petra och jag på en Polenkryssning:

Kommentarer
Postat av: Sara

Klassiker :)

2009-06-01 @ 10:50:05
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0