Trött? Trött!

Jodå, lever. Typ. FAAAAK!

Verkligen knäckande att gå upp klockan OMÄNSKLIGT tidigt för att knalla i "snövädrer" till ett blåsigt ställe för att knata runt i ett par kalla byxor och ett par svintunga skor.

Idag har jag verkligen kunnat somna ståendes, sittandes, liggandes, jobbandes och lunchandes. T.o.m medans jag gick hem.
Det är illa! Falsterbo all over? (typ 94/95 något?)


Dubbel dubbel trippel! Jättevälkommen?

Blåa, ömma, söndriga och sletna. Varsin gnälldag...


Lång vecka. DUBBELLÅNG helg?
Får jag som jag vill så blir det en vecka på 8 arbetspass. Detta innebär, sju dagar med dubbla pass på lördag. Perffa! Hade dock önskat att jag orkade mer... men det kommer väl när man kommit i form igen. Som förr. =) Tempo tempo tempo!
"Inget för gnällfisar." =P

Lugn dag i morgon. Sitta och bygga en massa IKEA möbler. Lugnt och rooooligt. Lite varor också kanske. Inte allt för möhe konkande. Armarna orkar inte mer. Verkligen helt slut på kraft och grepp. "Starka-Emma" det är jag det, enligt bygg-gubbarna. Haha.

Skönt att vara sysselsatt. Då behöver man inte tänka på så mycket annat.

Helt seriöst, nu pallar jag inte mer. Klockan ringer redan innan sex.
Adjö.

Peace out jevla tidiga morgonhelvetes-town


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0