Tappa? Tappad!

Morn morn!
Klockan tidigt och jag är uppe och studdsig, känns ju bra när man ska jobba i natt. =/

Såg en annons här på nätet, via IKEA, för visst måste man vara med i familyn!
Ryckte till lite i ögonbrynet.

" HITTA FORMEN MED TAPPA.SE
Prova något som verkligen fungerar. Ät som du brukar men rör dig lite mer. Med 10 000 steg om dagen blir du starkare, friskare och gladare. Ta chansen och utmana dig själv! Dessutom kan du tävla mot och utmana andra. Specialerbjudande för dig som är IKEA FAMILY medlem.
3 månaders medlemskap för 249 kr
(Ord. 349 kr) "

Jo men snälla, jag vill mer än gärna betala 249 kr för att gå 10 000 steg om dagen? För det klarar jag inte själv?
Totalt värdelöst anser jag. Hade jag betalat 249 kr så hade jag förväntat mig mirakel! Så det så!

Så nu ska jag UTAN att betala strax bege mig bort till träningen för att springa. Ska nog tusan leta fram en stegräknare också.

Peace out stegräknar-town!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0