Spontant & grattis!

Blev trots allt en givande dag idag också.

En ringande dag. =/ Ibland är mobilen jättetyst och man tror att man är ensamast i världen, sen ringer ALLA på en dag.
Pratade t.o.m med Lollo! Ska bli trevligt att träffa henne på måndag igen! =)

Lyckades pela ner min trötta rumpa och träna. I alla fall en stund. Stel som en farmor och trött som en åsa (ja, Ior typ).
Hem för att duscha sig och börja laga mat. SLUTA laga mat och ta fram annan mat som skulle tina.
För jag skulle ha middagsgäster. Då kan man inte bjuda på pastasallad, nedå, fram med finematen. Köttfärsen! =)

Innan min middagsgäst fick äran att laga mat till mig dök Danne upp som ett brev på posten? Eller i alla fall som en filur i porten. Satt och snackade lite skit om det ena och det andra. Blir nog en uppskjuten fika eftersom bilen inte kommit än PLUS att jag jobbar i helgen. =( Inga nybakta bullar där inte! Men han fick sin lilla present som jag köpt till honom för, tjaaa.... 3 år sen när jag var på Rhodos. Hihi. Bättre sen än aldrig?

Men men, sen blev det maod och ingen gör godare köttfärs än finaste så det blev till att slaffsa i sig som aldrig förr.
Fick ju inte käkat efter träningen som jag brukar så det satt finfint. Wiiiie!
Sen blev det lite "på maten mys" till något halvkasst frågeprogram på tv sen gick även middagsgästen.

Vad har mer hänt idag... sagt upp två abenomang! Fått en bok "flickan under gatan", dammsugat och städat. Man kan om man vill!

Sist men inte minst vill jag ge Maria (rallymaria) ett JÄTTEGRATTIS eftersom hon tagit sitt körkort idag! Det var jevlar i det på tiden, nu blir det åka av! (plus att jag får MINST 45 minuter extra att sova innan vi åker till Ullared)
Massa grattis gumman, det är du värd!!!


Nu får det vara nock för denna stunden. Ny dag i morgon.
Speciell dag i morgon... =)

Peace out rallymaria-town!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack så mycket och igår va det verkligen rallymaria town :) kram kram

2009-03-06 @ 07:11:07
URL: http://amtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0