Sopntan girlsnight!

Ibland när man kanske inte är riktigt på topp...
Då är det underbart att ha vänner man kan prata med och bara umgås, utan tvång, krav eller negativitet.
Blev en spontan tjejkväll igår. Hade skitroligt trots alla dileman innuti.
Återfall behöver inte betyda något?

Först blev det till att "snacka ut" och "rensa".

Sen var det dags att GYMPA innan maten. Friskis & Svettis, släng dig i väggen! Jag och min gympapartner körde en timme av lite allt möjligt och jag avslutade i min ensamhet med Yoga, som faktiskt var mycket svårare än jag trodde.
Sen blev det bjudemaod. Kyllíng, potatis och kokta morötter (fick sno åt mig lite sås också vilket man var värd efter gympan?).
Sen spelade vi, flamsade och hade rent ut sagt skitkul!
Klockan sent begav jag och Maria oss för att hitta hemåt. Lite yrande blev det allt, till ingen nytta. Fast vi hade trevligt under tiden så skit samma. =)
Tack till töserna för en möhe trevlig afton!


Idag, lagom typ... halvbakis, vakanade jag ubertidigt och bet mest på naglarna under morgontimmarna. Fast det ville sig inte. Jevla jevla! =(
Kom iväg för att "träna" eller vad man ska kalla dagens försök och sen hem om för en soppa och dusch.
Ut i stan och knalla runt och fika och mysa. Försökte komma åt varenda liten solstråle, fast så jekla varmt var det inte ändå.
Knepigt väder hela dagen idag... Men man får tänka positivt.


Kom hem, och gjorde dom dagliga sysslorna och sen blev det bjudemiddag i dag igen. Tacos! Me love!!!
Där sa jag åt soppan att slänga sig i väggen! Baah!


Något senare, i lugn och ro i min sköna säng så tog jag mig en liten "vila på maten" på sådär två timmar och vaknade ilsken över att jag somnat. Lär ju inte kunna sova inatt nu juh.
Så jag fixade mig en film. Final Destionation 3 och tog mig ÄNTLIGEN igenom hela. Inte världens bästa men nu har man sett den också. Blir bara så jekla supermedveten om min omgivning efter jag sett dom filmerna. Nojjig som faaaan. Ucha! Jag som drömmer så goa drömmar nu för tiden också. Jippie!
 Final Destination 3...

Det var väl alles för denna gång.

Peace out destination-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0