Söndagsfilosofi

En liten funderare hinner man innan man ska hoppa i säng.
Helt slut! Som alltid känns det som. Men i kväll lär jag somna på direkten.

I fredes var det hemmakväll för hela slanten. Middag, bubbelbad BREVID badet och en film från Hemmakväll. =)
Tatueraren hette den.(tror jag)  
Började bra men slutade överdrivet... synd.
Såg även Candyman lite senare på kvälla och DET var inte igår. Lite läskig var den allt. Uuuuh!

Lördag.
Hann med en liten promenad innan jobb. Tvungen att lämna filmen också juuu. Hem för att bli klar, kila ner om till Game Center en snabbis så nu VET JAG var det ligger. =)
Helkväll på jobb. Företagsfest. Fatservering. Prova på vildsvin (smakade torr fläskfilé?).
Gick väldigt smidigt men det behövs inte mer när folk gör vad dom ska.
En liten avskedsfest efteråt. Sen cykelfärd hem med ett flak mjölk. Mums!

Söndag.
Slöa, slöa, slööööa. Planera! Träningsvärk. Nöjd!
Fina folket på besök och lite söndagsmys är aldrig fel.

Nu ska jag dock slänga mig i sängen och somna till en dålig film.
I morgon börjar jag mitt nya jobb på Swebank Stadion som tråkigt nog krockar med mitt intresse för fotboll. 
Men som man lär sig hela tiden så kan man inte få allt. Får försöka hinna med bortamatcherna? (hihi ja asså inte DOM bortamatcherna)

Checka in nya Stadion:
SWEBANK STADION

Nu sket jag på detta och hoppas att morgondagen innebär det som jag planerat för. Det ÄR möjligt?! Så fan att det är och jag kan och ska! Ja.. ska ju koncentrera mig på att jobba också... men, nya tag!

Peace out sunday-town!

Kommentarer
Postat av: Sara

Fan vad kul att jobba där :D

Avis på fröken

2009-03-16 @ 08:52:31
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0