Nya upptäckter?

Vad är att känna någon?
Hur länge behöver man känna en människa innan du kan säga att du känner den?
Hur lång tid måste gå innan folk vågar visa sitt egentliga jag? Erkänna sig?
Hur lång tid ska behöva gå för att man ska "upptäcka" saker? Givetvis i smyg. Där ingen trodde du kunde se... Är det ens okej?

Kan väl säga att jag har EN som jag känner. En person där man genom att bara vara blivit och avslöjat sig själv som man bara kan...
Men efter 10år + så känner man väl till varandra rätt bra. Även om vi alla har våra mörkaste hemligheter.
Get the point? Ni kan ju aldrig heller gissa vem jag menar va? =P

Men tanken är ändå tråkig.
Trodde faktiskt inte...

Vet faktiskt inte vad jag ska tycka just nu. Blir inte bättre någonstans.
SPECIELLT när så många andra moment "stör" och påminner.
Vet inte vad jag vill.

Trött. Fundersam.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0