Why?

Aj ajaj... Gör pisseont! =(

Förr bet jag alltid på mina naglar. Dels kunde jag inte ha några eftersom jag var i stallet, ibland upp till sju dagar i veckan. Dels när jag blev nervös eller grubblade så var det enklast att bita. Hjälper när man grubblar?

Nu biter jag "ALDRIG". Sist var på premiären av Labero där kvällen slutade i kaos. Då bet jag av allaihopa när jag grubblade hemma långt in på morgonkvisten. Igårkväll kom jag på mig själv med att ha bitit ner ALLA så pass långt ner att det gör ont. Samtidigt kom jag på att jag grubblade. Något var fel. Något är fel.

Fast för en gångs skull så bryr jag mig faktiskt inte.
Men vad kan/ska man göra. Visa saker kommer till det dom gör efter ett tag.
"Why do all good things come to an end?" Jadu Nelly Furtado... den som det visste.



Ne, på med lite fyspray (som om jag ens skulle kunna bita mer) och så får vi se vad denna afton har att erbjuda för här är det inge kul att sitta.

Peace out nagel-town.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0