Jobba, jobba, joooobba!

Jaha, första arbetsdagen på Stadion.
Visste vad det handlade om men tänkte ju inte alls på all lera och skit. När jag kom hem hade jag nog lera ända upp till ryggen och damm över HELA mig. Slaffsigt värre.
Men inte allt för ansträngande dag. Men kuligt folk blir det bara roligt!
Dessutom såg vi jätteroliga ut i våra hjälmar som vi var tvungna att knalla runt i. Svamphuvuden eller typ wannabe Byggare Bob. =D (jag ÄR ju iofs lite ByggareBob)...


Förstår inte hur stället ska hinna bli klar på en månad, där är ju bara väggar för tusan!
Ska bli spännande att se slutresultatet.

Blev ingen lång dag. Värre i morgon som jag förstod det. Tidigare PLUS längre... Jippie!
Speciellt nu när det regnar, lär väl vara ÄNNU blaskigare i morgon, och HALT! Tjoo hoo!

Trött som en packåsna nu (dom borde väl bara trötta efter all packning?).
Försökt hålla mig vaken så jag inte somnade vid 7. Hade ju varit kalas.

Något som INTE har varit kalas idag är min "diet" haha..

Frukost: Yoghurt
Lunch : Burger King (jevla bjudelunch!!!)
Middag: Proteindrink
Kvällmat: Knäckemacka med keso.

Sommaren 2011? Ha! Om ens det...

Nä, nu ska detta trötta svamphuuuvet slänga sig i säng.
Får berätta mer när det finns mer att berätta! =P

Peace out hjälmhuuve-town!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sorry Tösen :)

Men du kan blogga om de ändå tycker jag!! =)

haha ..

2009-03-17 @ 08:05:40
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0