BETTAN!

Yeeeeeeeah! Idag ska jag få tummen ur baken och åka och hämta "Bettan" som hon än så länge hetter. Prins Bertil är ett av mina egna förslag än så länge... Måste ju vara ett karlanamn, som Ragge (rip min första kärleksaudi) och pappas Ronny samt husvagnen Ragnar. R, är bokstaven... Prins Rolle?
Hursomhelst, jag ska hämta bilen idag i alla fall. =)

Fick slippa att jobba idag, dels för att jag kände mig krasslig och dels för att där inte var allt för mycket att dona med. Visst kunde jag jobba men det kändes bättre att satsa på i morgon då det först ska jobbas på fotbollen och sedan nattklubben. "Albanfest". Tjoho?

Igår var en ganska soft dag, slitsam men soft. Hammrade sönder min tumme men sånt händer. Dom första två skåpen var roliga att montera, dom resterande 30+ var inte lika skojjiga. =P
Hade dock en riktigt härlig dag. Mackan och jag begav oss ner i värmen för att överleva och hann prata en HEL del. Tror inte jag snackat så mycket tankar med NÅGON på den senaste tiden. Vi bollade fram och tillbaka med djuuuupa saker. Hans åsikter som kille och mina som tjej. Framtid, förhållande, hemligheter osv. Kändes faktiskt riktigt skönt. Inte nog med det så hart man lärt känna en arbetskamrat lite bättre? Jodå! =)

Tillbaka till idag. Vaknade av mig halv sex men eftersom jag inte behövde gå upp så sa jag "neeheej du" och somnade om till 8. Börjar bli en vana att gå upp tidigt? UCH!

Ne, man kanske skulle göra sig klar och komma på skutt. Tjooo hoooo!

Klockren, heartbreaking, underbar.
Buhu, lipar innombords...



Peace out BETTAN-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0