Röstat? Avklarat!

Gårdagens debut på O´Learys, Stadion gick ganska lungt till. Var laddad upp till tänderna när jag började mitt pass.
Kanske INTE riktigt så mycket action som jag väntat mig. Kanske pga av att dåligt med reklam eller kanske pga dagen. Hur som helst. Jag hade mitt sällskap på 13 pers som jag underhöll bäst jag kunde. Visserligen var dom rätt bra på det själva och jag försökte mest att inte bli irriterade på dom. Haha. Men det gick och när notan var betald fortsatte dom i baren. PUUUH!

Matchen tänker jag inte ens diskutera! PUNKT SLUT!

Kom ifrån halv tolv och då blev det hemfärd efter en kall pratstund i Bettan. Såg nog inte mystiskt ut!?
Somnade gott efter nervarvning till klassiska "fredagen den 13:e, del 6"!!! =D

Kolla in O´Learys-gänget:
http://www.olearys.se/
Själv stod jag och smygkikade i en hörna när dom fotograferade haha. =D


Vaknade i morse HELT förstörd i min lilla handled. Var lagom oförsiktig efter fredagens nattklubb på Amiralen. När vi tömde barerna efteråt så skulle jag leka starke Adolf och stukade till handen. Försökte ignorera det under lördagens tallriksbärande samt brickbärande. Det fick man för i morse. =(

Pelade mig i alla fall upp och gick ner och röstade. Så många som gnäller om hur vi har det men kan inte ta sig i kragen att rösta. Då ska man också hålla flabben anser jag. Visserligen är jag inte insatt till hundra (knappt till tio ens) MEN att bara gå dit och rösta är en insats. Därför kan jag gnälla hur mycket jag vill! Så det så.

Såg lite av valet nu på tv hur lite jag än fattar så blev det som det blev. Mer kan man väl inte göra?

Efter ha röstat så kilade jag hem och inväntade att Micke skulle spela färdigt och sedan begav vi oss på lunch/middag. Jag bjöd ut min bästaste på Mongolian. Dels för att fira och dels för att det var min tur.
Gissa om vi krängde buffé som ingen annan. Ensamma på plats och ingen att skämmas för. Ta tills du skämms?
Rullade sedan därifrån och jag blev hemkörd för att hämta Bettan och sedan köra och hämta Mr Bean. Burlöv Center för studenpresent inför i morgon.  Hittade givetvis lite småsaker till mig själv också. La la laaa. 

Situation 1
Jag: VA!?!?!? Bara 10 kr, då ska jag ha två!!!
Mr negativ: Vad ska du ha det till, kommer du ens använda det!?"
Jag, svar 1: Antagligen inte men det är ju skitbilligt!
Jag, svar 2: Kloooaaaart jag kommer!

Situation 2
Jag: Shit, halva priset, sån skulle man haft.
Mr negativ: Vet du ens vad det är?
Jag: Nä, men halva priset då borde man ju passa på...

Så ser det ut när jag är ute och handlar. =/
Men men. Nu har jag prylar som säkert kommer till nytta någon gång och skulle dom gå sönder så har jag ofta en extra!

Efter studentpresenterna blivit avklarade så köpte jag ett paket kaffe och begav mig upp till Carro. Starx efteråt kom även Maria och där satt vi ett gäng på 4 pers och spelade kort och drack kaffe i regnet. (innomhus då)
Sedan var det party och jag fick då för EN GÅNGS SKULL stå över eftersom jag funderade starkt på att kräääääka. Mongolian låg fortfarande i halsen och kaffet gjorde det inte bättre. Hade nog inte en enda hörna ledig egentligen. Men kaffe MÅSTE man ha =O.
I alla fall, efter lite vänd-åtta ( + skit gubbe för mig och Maria) och party för dom andra så körde vi hem för att slänga sig till "nio filmen".
Nu ska jag snabbt och lätt bädda ner mig och läsa slutet på min bok. Köpte en tuff, BILLIG bok-klämma idag som jag måste använda så jag har fått den funktionen ur världen. =D


 
"innan döden kom"  Späääännande!


That´s it.
Peace out, rösta eller håll flabben-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0