Did you know?

Utfläkning skall ske!
Visste du detta, visste jag ens själv!?
Uttråkad deluxé!

PART 1:

HUR
Tycker du om gul-bil-leken: Hihihi, skitkul!
Mycket är klockan: 23.55
Spenderar du en regnig dag bäst: Antingen i regnet eller på balkongen.


VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där?  Carro - Nu är jag klar, är du vaken?

Pratar du med på msn just nu? Orka msn
Ringde dig senast? Cicciluring
Pussade dig senast? Fredrik
Ska du träffa imorgon? Hela Swebanks personalstyrka sen gänget på kvällen/natten
Sov du med senast? Cartman =/
Vem fick du senast sms av? Fredrik
Vem tänker du på: När tar det egentligen slut?
Vem i din skola går dig mest på nerverna: Åh, för gammal för detta antagligen =(

VAR
Var är din mobiltelefon:
 Ljudlös någonstans. Ringer folk och ska avboka sig inför i morgon så hör jag inte och då måste dom komma =D
Var fick du tag i tröjan du har på dig: Tröjlös =/ Linneägare dock.
Vart åkte du bil senast: Hem från jobb

VAD

Vad åt du senast:
  P-mat på jobb. Pasta Carbonara
Vad drack du senast: Himmagjort bubbelvatten
Vad är det för färg på dina byxor: Shortsen är blåvita, sånna badshorts.
Vad är den närmaste saken som är blå: En "burk"
Vilken film såg du senast: Taken

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i en annan säng:
Har kanske hänt ja. Sällan dock.
Hånglat på en bio: Sånt händer bara på film =P
Hånglat i skogen: Hm. Men skogen är fin.
Kört över hastighetsgränsen:  En gång, bara för jag blev filmad. =O
Hoppat in i en bil med folk du just träffat: Galet nog. Livsfarligt!
Smugit ur ditt hus: Oj oj ooooj!
Haft känslor för nån som inte känt detsamma: Känslor är överskattat.

Hånglat med en främling: Baaahaaa!

PART 2:

Hur gammal är du om fem år? 29, nästan 30. SHIIIT!
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?  Folket på jubb.
Hur lång är du? 1.71 säger passet
Har du stationär eller bärbar dator? Megaklump.
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? På andra, INGA FÖTTER ALLS! På mig, barfota. =)
Tycker du om kinamat? Mmm,
Tycker du om kaffe? Kaffe är livets dryck!
Sover du på någon särskild sida? Ja, den ena oftast. Mot väggen, adjö världen.
Kan du spela poker? Tydligen =D Love it!
Känner du någon med samma födelsedag som din? En hel del faktiskt.
Vill du ha barn? Nejtack.
Vad spenderar du helst pengar på? Har aldrig tid. Hm... resa.
Äger du dyrbara smycken? Dom jag äger är det mest värdefulla jag har. Priset har ingen betydelse i denna fråga.
Sover du med gosedjur? Nja, Cartman.
Vad har du för ringsignal? Byggare Bob så klart!
Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Dopkläning?
Flirtar du mycket? Aldrig!
Har du fått soppatorsk någon gång? Oooja! 4 timmar efter jag köpt bilafan och då fick Mickes mamma komma och rädda mig mitt på Ringvägen där jag stod 5 meter bort i det blöta gräset och väntade på att bilen skulle explodera eller något annat liknande.
Bytar du olja på bilen? Nä, men jag fyllde på i veckan.
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? "danka kommer ej i morgon"

SISTA

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? Same old, same old.
2. Hur mycket kontanter har du på dig? Tar du kort?
3. Vilket ord rimmar på "test"? Heeest.
4.
Favortiplanet:Öh, månen?
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil? Zorica

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil? Still Byggare Bob
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu? Pyjamaslinne
8. Sätter du etiketter på dig själv? Förekommer kanske
9.
Vad är det för märke på skorna du har på dig?Taaaaxi (inte tazy..) =(
10. Ett ljust eller mörkt rum? Mörk eller med lite tända lyyyysen.
11.
Vad gjorde du vid midnatt?Detta
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS? Men lägg ner med mobilfrågandet!

13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven? Under mig.
14. Vilket uttryck använder du mest? Seriöst!?
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast? Pappsi
16.
Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?Miche eller Brolle
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna? Ettan kom, tvåan kom, trean kommer så småningom!

18.
Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade? 1
19.
Vilken ålder har varit bäst hittills? 17 kanske, konstig fråga. 24 var också en rolig tid (sa 24åringen)
20. Din värsta fiende? Dötid
21.
Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu? En gubbe som räcker ut en hand till en annan gubbe och så är dom jättesöta!
22.
Vad var det senaste du sa till någon? Ses i morgon
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga? Moget.
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu? Just nu... nej. Inte mer än vad jag gör varje dag.
25. Senaste låten du lyssnade på? Han danska Niels-nisse som jag hade med i inlägget innan idag. =) Lyssnade hela morgonen. Wiiie!




Jaha, helt meningslöst. Men jag roade mig själv en stund. Nu ska jag lyssna på danskeman och spela poker sen får man väl nanna. Jobba midsommarfton, jippe. Men vad fan, har man missat jul, påsk och valborg så vad tusan gör det då att man missar midsommar också?
Det enda jag kommer sakna är BOOOBOARNAAA! (jordgubbarna). Helt typiskt juh.
TRAGEDI!
Upprörande, nu måste jag logga ut!


Peace out info-town!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0