Vilken jevla dag!

Shit i taket eller vad faen som helst.
Vilken jekla dag!

Visst, jag erkänner, jag är väldigt nere. Blir inte bättre av att man inte kan äta. Skyller på allt från bakfylla till äcklig mat till att man nyss käkat. Men ursäkterna börjar ta slut och maten vill fortfarande inte ner. Kaffe, huvudvärkstabletter och vatten är den nya dieten. ;) Kanske kommer i form 2010? Ye ye! Tur jag har min lilla minimor som tar hand om mig. =) "Äta bör man annars dör man".
Det kommer, det kommer. Saknar bara en så stor del av mitt vanliga jag och det tar väl ett tag innan man anpassar sig till hur det är. 

MEN åter till dagen då allt gick fel? Hemsk dag på jobb, nerver, känslor och illamående. GRATTIS! Så går det när man är ute kvällen innan och får sova sådär MAX 4 timmar. Men utekväll med jobb säger man inte nej till. Blev en livad shotkväll i färglada kannor och godis ÄR gott!
Var i alla fall på plats klockan 8 (!!!) i morse efter ha promenerat dit. Bra!

Kämpade på för mig själv och höll mig på min kant. Bättre att få saker gjorda. På vägen hem lyckas jag BACKA in i en bil, bara lite men ändå och inte för att avsluta där, några timmar senare skrapar jag upp en annan bil på en parkering. Gissa om jag fick mig en utskällning. Tankar på vift? Tydligen!

Var sedan på en fikastund och vad gör jag!? Jo trevlig som man är så somnar man. Tack för kaffet liksom. Vaknade till och fick dricka upp mitt kalla kaffe. Trevligare sällskap får man leta efter.

Ikväll blev jag privat fyllechaffis till mina fylleboys Micke och André. Tror dom lirar gärnet nu. Inte en chans att jag kunde övertalas idag. Nej nej. Inte idag inte och då har jag ändå sovmorgon i morgon. =)


Tisdagens raggarposition. Fungerade sorligt nog. Trötta mig, all "manlighet".

VAD HAR MER HÄNT?
Jo, jag har gått och blivit en snattare. Snattar potatis på Coop för 12 kr åt mina älskade vänner.

Har haft en ganska intim relation med en GB-gubbe. Gissa om gubben gav mig krypningar!
  
Gå ALDRIG i skogen mitt i natten. Trodde nästan jag skulle behöva byta byxor...
  (Ser ni i bakgrunden, denna man har förföljt mig sen 2006!!!  )

Har hunnit fika med en blast from the past. =) Träffade herr vimsig himself på en chailatte i stan. Kanske inte lika vismig längre men lika trevlig som alltid. Fick även äran att träffa sötaste Marley som glatt hängde med på fikastund. 
   Så söta!
Det var minsan inte igår och det var jättekul att träffa dig igen. My old pucko!
(diggade dock inte att lukta hunddreggel resten av dagen)   =P



Hihi lilla Mishe! Carros katta. Efter ha tömt mobilen så får man ju jämnför den lilla busen.
 
Från sötaste bäääbisen till porrigaste killen. Grrr!

Nu ska jag höra hur det går för boysen. Får ta vara på sin bästaste Mickeman, speciellt nu när han är så underbar som han är! <3 Bästaste!
 Wiiie!

Sen får man väl försöka hoppa i säng och kanske få nån timmes sömn. Kan ju hoppas. =)
I morgon väntar en lång dag och  nu när jag fått reda på att jag ska ha ännu mer kiosker får vi se hur det går. Ska även ta över dom kioskerna på bortalagets sida. Fine, men jag VÄGRAR springa runt i en AIK-keps i morgon!

Min fina tavla på jobb, inne på "mitt kontor" som gör mig lika glad varje gång!
Underbaraste kioskpersonalen jag har. =D
 

Mig själv om max fem år. "KÅTA GUN"
- Har du aldrig sett en puuuma förr!?


Nä, nu får det räcka med hängandet här. Har gjort vad jag kunnat för att få tiden att gå. Jupp jupp.

Peace out det blir vad man gör det till-town!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var jättekul att träffa fröken tant med =) hoppas vi kan göra om det snart igen.

Ta nu hand om dig å må bra, annars får jag kidnappa dig eller nått å sondmata dig =)

kram kram

2009-07-30 @ 21:26:39
Postat av: Tazy

Jaaa, ge maj kärlek! =( Förresten, Malmö AIK 0-0. Vad säger du nu din dåre! Inte fasiken någon vinst till er. HA!

2009-07-31 @ 00:46:15
URL: http://tazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0