Söndagen då allt stod still?

Har väl inte varit en jätteaktiv dag idag.

Vaknade 8, INGE VIDARE! Gick sedan upp vid 10, knallade ner till gården för att städa lite och ha en totalt värdelös konversation med gnällgaste gubben någonsin! Grattis liksom.

Blev sedan en himmalagad måltid hos Peter med Cicci-kladdkaka till efterätt. Han Buzza lite och snickesnacka. Även Richard kom en sväng. KAFFEREP!

Körde låååångrunda.

Kom på mig själv där jag smög i ett område jag inte hörde hemma och körde vidare innan jag fått för mig att göra något dumt. Alltså hamnade jag i stora staden malmö igen och helt plötsligt låter det som någon sistter och  klappar händer i baksättet och spelar på en sån spelerings-sak. Insåg att det var dags att gå och lägga sig. Mysko shit i baksättet, illa!

Festen igår blev brao. Tack alla!
Talen som jag fick filmat satt jag rörd och kikade på innan. Ja jisses! Vilka första intryck man gett folk egentligen...
Första gången jag träffade Cicci ansåg hon mig som en snorunge.
Första gången jag träffade Carro så slängde jag öl på henne eftersom hon spillt på mig.
Första gången jag träffade Micke satt jag och körde rally på hans flint med Ahlgrens bilar. =/
Och Leilas tal om hur jag alltd lurade henne att göra saker som vi inte fick när vi var små.
Hihi. Tokigt. Får väl se om det kommer en rad till eller två...

Övrigt:
It's my party, and I'll cry if I want to!!!

Suck, klockan är 05.19, kanske dags att hoppa i säng. Fartfylld dag i morgon (idag) antar jag.
Väntar på gunget sen kanske man kan få nån timmes sömn.


Peace out 25+ town!


Kommentarer
Postat av: Sara

hihi det med Ahlgrens bilar kommer jag fortf ihåg :)

2009-07-27 @ 10:34:29
URL: http://lunaqueen.blogg.se/
Postat av: Mita

Tack för i lördas gumman! Det var riktigt skoj, Härligt att träffa dig!

Ses snart igen gumms!

Kram

2009-07-27 @ 12:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0