Braaa daaaag!

Ja jevlar! Vilken dag!
Har skrattat, skrattat och skrattat. Verkligeheten har anropat! (kan man säga så?!)
Har i alla fall varit glaaad.

Visst, det känns fortfarande. MASSA. Men efter jobbat med en arbetskamrat idag och fått sett på saker annorlunda så kan jag inte mer än bara slå mig själv i huvudet. Är det bra jag som varit så totalt jävla blind!? Månsson!!! Han hade bara så rätt i sina påpekanden! Så ja. True true.
Vad vinner man på att att försöka något om det inte betyder något!?Typ nada! 

Har verkligen goaste arbetskamraterna. JA, jag tål skoj, klart. Men lite respekt tack. Jag ångrar absolut ingenting och är nöjd med allt jag fått uppleva. Me likie alot! Trist att livets vägar är som dom är ibland. Men om detta inte hänt nu så kommer det inte bli som det blir sen. Get it? Jag gör nästan.

SÅ! Nya krafter och nya tag. Inget manshatande nu (i promise) och tillbaka till rötterna. Fan vad jag kan sakna den gamla goda tiden. Heeelvete. Visst, man förändras väl hela tiden, men jag vill tillbaka. Liiite i alla fall. Inte förstöra något nu men ändå bli jag, var tusan man nu blivit av. Lose yourself in the moment och så kanske?

Hur som helst. Fredag, slutat tidigt och allmännt glad. Inge drickande i kväll för jubbedag i morgon.

Men JAG vet!!!
"Anybody wanna waste some time..."


Baaahahahahah!
Du behöver inte tro för en sekund.



VI LEKER PJEEEEETT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sa till dig, vad skulle du med en pojke till när det finns män! ;-)

2009-08-01 @ 19:26:02
Postat av: Tazy

Vilken man!? Hade du varit man så hade du skrivit vem du var. Stiiiick.

2009-08-02 @ 02:59:41
URL: http://tazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0