No more helg.

Seg, öm, slut MEN nöjd!
Helgen har svept förbi på två röda och i morgon börjar ännu en måndag.

Trodde jag skulle ha en mysig söndagkväll med min fina men då hörde Peter av sig vilket slutar med att dom nu är iväg och spelar medans jag passar på att blogga. Thihi. Är fortfarande säker på att "CS" är en sekt där man träffas  "där nere" för att "lira" och annat trams och jag vill INTE lära mig!
Skönt med en riktigt lugn kväll efter denna helgen.

Fredagens middag/poker/bowling var roooolig!
Håll i hatten, eller försök hålla i kloten i alla fall...
Lägger in Richars sida så länge eftersom jag själv inte orkar lägga in foton idag:
" Richards foton " 

Lördagens jobb var något segare än vad jag förväntat mig. =/

Så gissa om det är skönt att bara vara idag.

Lagade en bamsemiddag till oss innan, detta innebar att jag värmde resterna från jobb (potatisgratäng och fläskfilé) plockade fram bröd och aioli från kylen, kokade lite ris, värmde sås och gjorde en sallad.
Bra med jobbrester!
Som dessert så hade jag även fått med mig hem chokladmousse och grädde samt jordgubbar och några bär som jag fortfarande inte kommer på vad dom heter.
En riktig festmiddag på leftovers, gytt!

Får vara lite mer detaljerad i morgon eftersom jag nu ska bädda ner mig och glutta lite film. Får se om herrn dyker upp senare (antagligen MITT I FILMEN!!!) och söndagsmyset kan fortsätta.
Nu är det me, myself and I som gäller!

Peace out söndags-town!

Kommentarer
Postat av: Saara

inte helt fel med söndags mys med goda rester..



btw, tackar o bugar ;)

2009-01-26 @ 21:43:06
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0