Gnällig! + Personlighetstest!

Åååååh, orkar inget, vill inget. Tjurig och gnällig och givetvis har jag ONT!
Sovit? Neeee! Inte mycket, sömnen  är helt fucked up IGEN. Kan inte somna och kan knappt sova.
Bla bla blaaa, kärringagnäll!
Man får lov att gnälla, ibland?

Fick ett tips på msn om att göra ett personlighetstest.
Vad jag tycker om det vette fasiken men jag gav det ett försök.

Resultat...

Din personlighetstyp:
Sällskapsmänniskor som älskar att roa sig. Deras goda humör smittar av sig på omgivningen. Lever för stunden och älskar nya upplevelser. Ogillar allt teoretiskt och opersonliga abstraktioner. Vill vara till nytta för andra. Tenderar att vara händelsernas medelpunkt i sällskapslivet. Förnuftiga och praktiskt lagda.

( Jasså? Kanske det )

Karriärer som skulle kunna passa dig:
Skådespelare, konstnärer, säljare, lärare, personalvetare, socialarbetare, förskole- och dagispersonal, kläddesigners, inomhusdekoratörer, konsulter, fotografer, musiker, personalchefer, kontorschefer, coacher, fabrikschefer, livsmedelsarbetare, receptionister, rekreationsarbetare, religionslärare.

( Aaaja, säker!? )

Testa själv:
http://se.41q.com/

Nu vill jag IKKE mer så nu ska jag gnälla någon annanstans!

Peace out gnäll-town!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0