Fredags-biljard

Trots en massa velande och osäkerhet så slutade gårkvällen med att jag cyklade ner till Interpool för att möta upp Peter och Alex för lite biljard och EN öl. På riktigt!

Småtrött och förvirrad men kom fram till att jag hellre umgås än sitter hemma själv och ugglar.
Trots mina förluster (vann inte en enda gång) så var det trevligt att umgås.
Efter lite spelande satt vi kvar och pratade lite om både det ena och andra. Mysigt.

Sen cyklade vi till "bullemannen" och det var inte helt fel för nu hade jag frukost till idag! =)

Råkade glömma kameran av någon konstig andledning så vi tar ett gammalt foto på gårdgagens "biljard-trio".

Peter, jag och Alex.

Ikväll blir det pizzabakning och spel.
Wiiie!

Peace out game-town!

Kommentarer
Postat av: Sara

utmaning i bloggen

2009-01-21 @ 15:36:34
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0