Vårdag!?

Nja, kanske inte riktigt vår än men att få se lite sol gjorde mycket idag!
Är våren på väg? Eller hösten som jag frågade efter. Hur gick nu årstiderna? =P
  Höst eller vår?

Fick mig en liten promenad idag då var fikatajm med Fredrik och Peter som stod på schemat.
Vinyl var tanken men eftersom där både var stängt och nytt så kilade vi ner tll gågatan för en mysig stund inne på Espresso House. Åh, älskade chailatte! Mmm...
Diskuterade oviktiga saker som hemmabio och tv-storlekar och viktigare saker som HELGEN! =)
Äta på JP:s? Låter spännande!
Mitt i fikan blev en ny fika inbokad, JAAA!
Samme ringde glad som alltid och vem säger nej till en fika liskom!? Wiiie.
Sen fick det vara färdigfikat och vi alla begav oss på olika håll.
Storshopping för mig på Hemköp och sedan hem och laga maod. (det vanliga så klart)
  Mmm cahiiiiii!

Igår, lördags så blev det en "stänga-av-mobilen-och-poppa-popcorn-kväll". Bara me, myself and I. Helt underbart. Möllan min balle! Hemmamys... mmm. Det räckte mer än väl för mig!

Fredag blev en lång dag. Efter ca 4 timmars sömn gick jag upp för att ringa och väcka min fina. Kaffe, kaffe KAFFE sen ner till Centralen för avfärd. Andledningen var att fira 6 månader tillsammans. Inte illa va! <3
Började med en tur inne på "Ripley´s. Belive it or not" Jodå, där fick man se en del tokiga saker, gå i den snurriga tunneln och skrika till när balkongen tippade neråt. GALET!

Trippade vidare på Ströget och jag blev "på-lurad" ett par "catwoman byxor" Hihi, lite så gummi. Wiiie. Ser rätt hyffsat ut emellanåt. Fast INGA sommarbyxor och "daska ej" gäller!
Åt en mysig middag på ett fint Italiensk ställe och sen knallade vi hemåt, lagom nöjda med dagen.
Blir rätt tröttsamt att knalla i kylan. Hann dock köpa lite mer saker... la la laaaa!

Hem om till mig för ombyte och börja processen med att få byxorna och två timmar senare var vi på plats hos Peter för evighetsspelet TP. SUCK! Fast töserna vann och så spelar vi inte det på LÄNGE! Hann med lite BUZZ och t.o.m jag vann en omgång. SÅ DET SÅ! =) Catwoman kan!
Sen spelade pågarna lite fotboll och vi satt lagom buttra och gnällde lite. Men men, låt dom små liven få roa sig. ;)
Sen fick det vara nog och efter LAGOM dricka så kom vi hem för att jag skulle hinna somna MITT I FILMEN. Våga försöka sno mitt täcke när jag sover. Hihihi.

En underbar dag. Tack så myckeeee <3!!!

I torsdags blev den många timmar. Mindre än önskat men lagom ändå.
Säger inget så har jag inget sagt men. folk i grupp, HERREGUD! När jag kommer upp i "en viss ålder" så ska jag faaaaan inte uppföra mig på just "det sättet".
Men men, kvällen tog slut och man kom hem. Hann spela lite och lyckades givetvis INTE somna. Perffa?
Neee! Grinig som en tant. Är väl lite ev en tant då och då tydligen... men men, det bjuder jag på!
 Tanten själv? Jodå... 
Kaffekoppen och badmössan, mer krävs ikke!


Nu har jag kollat på Beck och försökt hänga med men det gick som vanligt. =/
Se om man kanske kan vända tillbaka dygnet, IGEN.

Så nu får det vara nock!

Peace out rödpölse-town!

Kommentarer
Postat av: Sara

Snygg Carroo =)

2009-02-09 @ 09:43:36
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0