Trasig drömfångare?

Jag tror nog faaaaan att min drömfångare är "trasig" eller "tagit slut" eller nåt liknande.
Jisses vilka drömmar jag haft den senaste tiden. Inge skoj alls. =(
Vilka bilder som sätter sig fast när man väl vaknat. Jag brukar inte ens minnas mina drömmar men senaste veckorna har varit riktigt sjuka. UCSH!

" En drömfångare är ett indianskt magiskt föremål, som man hänger upp i taket på sovrummet och som då sägs fånga upp onda drömmar. De tillverkades först av Ojibwastammen i Nordamerika, men har nu snabbt spridits till hela världen. "



Peace out dream town!

Kommentarer
Postat av: Sara

naw stackarn..!!



Tack vännen för att du finns!

2009-02-27 @ 08:33:40
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0