Tjejkväll!

Fredag! Fredag!!! FREDAG!!!!
Wiiie!

Ljuspartyt hos Maria var spännande. Blev dock lite snurrig av allt luktande hit och dit. Efter mycket beslutångest och snålande så köpte jag i alla fall en omgång "päronchampagne". Luktade riktigt uppfriskande. Lät lite lyxigt. =)

Försökte pruta mig genom kvällen. Carros farmor ska efter en vinst köpa ny bil. Jag sa "du får 100 spänn för den gamla". Men det blir nog till att diskutera mer sen. Går den igenom besiktningen och hon säljer den till ett hyssat pris så tar jag den. Så är det bara! =) It´s a deal!

Försökte mig även på att köpa Marias nya sängstomme för 50 spänn. Gick inte. Men man måste väl i alla fall försöka!?!!

Pratade lite om Ullared också. Efter Carros gapande om mina bravader som chafför (som vi tyst mörkade ner och räddade) så får vi nog låna bilen ändå. Jag är faktiskt rätt duktig bilförare. Bara lite vimsig och gapig på världen utanför min bil. =P
Tack till värdinnan Maria för en trevlig kväll och MADDE!!! Glöm inte att klippa ut Danny till mig! Jag har redan gjort plats i plånboken. =D

Torsdagen gick till att rensa ut lite skit medans jag gick nervöst och bet på naglarna här hemma. Tyvärr ville det inte sig denna gången men det är bara att försöka igen. Hejja hejja! =)
Sen biljard nere på TILT där jag förlorade med 6-3 tror jag. ÄH!
Sen middag på No1. Mmm pasta! (som jag iofs levt på den sista tiden).
Sen kilade jag hem i kylan och gömmde mig under täcket. Ville absolut inte vara med längre.
  
Nu ryker dom. Mina samlade och sparade FHS tröjor. (Falsterbo Horse Show). Ny tröja varje år och här är 6 av dom. (Varit där i 10 år). Blått is THE färg? Men det är inget att spara på. Nu åker dom och så nöjer vi oss med att spara minnena innombords. =)

IKVÄLL... Tjooohooo!
Blir hämtad lite i två av Maria för att bege oss ut till kvällens destination, ARLÖV! Det ska handlas, lagas maod, fnittras, spelas och bara vara i mängder.
Bara vi töser. En härligt gäng blir vi. Naaajs!
Så... nu ska jag packa mitt sista IFALL att jag ska prova att sova över (hatar att sova borta!!) och vänta på att kameran ska bli klar. Sen bär det av mot antagligen en oförglömlig natt!

Peace out tjekväll-town!


Kommentarer
Postat av: madde

ska INTE glömma klippa ut han :)

2009-02-20 @ 18:15:16
Postat av: Maria

Blev en lyckad tjejkväll och sov över gjorde du också och kom hem också fast trött va man :)

2009-02-21 @ 18:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0