Måndag!

Måndagar brukar vara sega och tråkiga men inte denna. Nejdå!
Lyckades somna "i tid" igår och ta mig upp vid nio... inte allt för illa. Sen kom min fina med bullar och ost. FRUKOST!
(jag som precis köpt en ny ost) =/ Men men.
Alltid trevligt med sällskap, även om sällskapet ligger och sover under besöket? Haha, så jag spelade Ludo innan det blev rusning till träningen. JAJAMENSAN! Styrketräning idag, lär ju kännas i morn eftersom det var ca en halv livstid sen sist. Men men.
Raskt hem i kylan för en shakad middag. Mumsfillibabba! I ett tråkit bad började jag på en ny bok. "Innan Döden Kom" av Elizabeth George. Spännande än så länge!


Efter ett hastigt samtal så är ett ljusparty inplanerat (nu när jag skrev in RÄTT dag) helt säker att det var på på torsdagen fast det var på onsdagen. Men jag kommer Maria!
Bjuden på pyjamasparty. Pyjamas ett måste FAST jag som inte är så förtjust i att sova över slipper. Yehaw!
En hel tjejkväll med tjejfilmer, tjejdrickor (?) och massa tjejsnack! Naaajas!
 
   
Ljus! Pyjamaskungarna och Pink Panther. Rosa men galet god!!!
(Licor 43, mjölk, grenadin, isbitar och spetsa med vodka den som vill) Inte svårare än så!

Chefen ringde och jag fick lite timmar i morgon. Ska sitta på kontoret och jaga folk. Hm, kan ju bli spännande hur JAG fixar den skivan. =P

Efter en lång dag med lite av varje så borde man ändå komma i säng snart. Sova lagom många timmar och vakna pigg i morgon? Ja tack!


Peace out monday-town!

Kommentarer
Postat av: Saara

ja tydligen vart de rätt så lätt ;)

2009-02-09 @ 22:32:42
URL: http://lunaqueen.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad kul att du kommer till ljuspartyt och det ska bli kul med pyjamas party :)

2009-02-10 @ 13:52:43
Postat av: Maria

Vad kul att du kommer till ljuspartyt och det ska bli kul med pyjamas party :)

2009-02-10 @ 13:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0