"Jugge-fest", köra mot rött & update.

Jag är helt mör idag.
Natten var något av det värsta jag varit med om.
Så många timmar, så mycket skit.
Igår var det "jugge-fest" på Amiralen. Hm, får man säga så utan att det tolkas fel!?
20.00-02.00... (hemma 4)
Stod med Bill & Bull i Stora Baren. Tror ALDRIG jag fått höra så mycket skit på samma dag. Så många nedvärderande ord mot kvinnor. Dom haglade över mig. Men efter dom fått beställa till slut så ville dom "byta nummer"!? Men HALLÅ!?!?!?
En tjej kastade glas mot mig för att hon inte fick beställa, småsaker kom farandes in mot oss HELA tiden. Folk bankade i baren och skrek som vildar. Nervös varje gång man vände ryggen till för att något skulle komma flygandes. Stölder. 
HUR orkar man!? Det tar fan på en. Varför gör man det!?
Fanns dock en del trevliga typer också som gjorde det lite lättare men det var riktigt jobbigt. Obehagligt.
Inte ens den övergrymma dricksen väger upp mot en sådan natt. Never!

Men efter en kalasig fredag så får man väl ändå godkänna helgen.
Var ute hos Carro för att laga middag och sedan invänta resten för spelkväll. Lekhemmet NR 1!
Hela guitar setet (?) har hon nu. Latjo!
Lirade satan innan det blev kortspel och sedan lite bowling, baseboll och sedan en MarioParty som avslutning. Wiiiie
  
Katt vaktar öl + katt i låda x 2.
  
Bandet + kören + vattenfall?
  
Osse viii. Och så wii. Och så vattenfall =)

Jadå!

I torsdes var det tömma lite varor och fylla barerna som gällde. Jag och Cicci slet med denna mansgöra till vi till slut, blåa, ömma, trasiga, blodiga (!!!) och klämda, kunde bege oss hemåt.  Iiiih!

Onsdagen gick till att leka Byggare Bob med IKEAsaker. Wiiiie! T.o.m ett träningspass på dagen. Woooho!

I tisdags gjorde jag något tokigt. Jag fetkörde mot rött! Missade HELT att där ens var ett ljus och att det verkligen var rött. Kunde slutat illa, men vad tusan, jag hade ett mål i sikte och man kan väl inte vara bra på allt!?
"Fy dig!!!" Som pappa sa till mig när jag skvallrade. Ja, fy mig!

Förra helgen... middag, poker och bowling.
Först hos Peter sen Big Bowl. Bilder?
 
Middag för 4, "grytan"

  
Poker för herrarna, jag dealer. Jättekort för töserna.

Bowlingen blev livad men två timmar blev mycket och intresset försvann snabbt, för vissa. Peter gjorde "en Peter" och slängde som ingen annan, RAKT UPP I TAKET! Hål i taket och tak på banan.
  
MansPeter kör på kraft. Hål i taket. Städa efter sig.

Det var rooooligt. Är det inte biljard, krocket eller kubb så är det bowling. Se upp!!!
   

Nu blir det nervarvning till Beck och förhoppningsvis en tidig insomning.
Dags att vända tillbaka dygnet så man går upp på morgonen.

Peace out jag VEEEET INTE-town.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0