Ja se det snöar!

Där fick jag för mina vårkänslor. Typiskt!

Sitta på ett kontor och plöstligt titta ut ur den enorma rutan och se att det snöade var ingen höjdare. Att leka kontorist var heller ingen höjdare. Vad vet jag om kummuner, landsting och nämnder, INTE MYCKET! Men nu är det väl lite bättre. Jekla ringande idag. Roligare när man fick pyssla med saker man kunde. =P

Ett plus i kanten idag var helt klart lunchen som även blev middag.
Fritt val från Smörgåshörnan. Valde en pastasallad med kyckling. Två tummar upp. Helt klart prisvärd också. (även om jobbet bjöd) Kommer LÄTT att handla där fler gånger.
Kolla in deras utbud:
Smörgåshörnan

Kilade sedan hem i "snöyran" för att varva ner och bara flappna av till kassa såpor på tv. Vem trodde att det var så ansträngande att jobba på kontor!? =P

Dessutom, JA jag fick träningsvärk från igår. Braaa klenfis.

Kort och gott. Detta var idag.

Peace out snö-town

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0