Fööör mycket helg!

Puh. Låg lagom slö och lite halvnere låg jag och  lästa min bok när glada sms kom pipande.
Piggnade till lite och ryckte upp mig. När vissa saker inte vill sig riktigt så finns det andra saker som gör dagen bra.
Vem säger nej till kärlek? Hm... jo, iofs... men ni vet.
Jag saknar verkligen min Mickeman, vare sig det blir några barn eller ej gjorda! =)

Denna helgen var allt LIIITE för lång för mig. Två dagars partajande är inte standard längre, knappt en. Då kan jag bara minnas den gamla gooooda tiden när var dag var en ny fest. Varje dag. Tjoo ho! Uh, orka! =P

Fredagen spenderades ute i Arlöv. Närmsta tjejkretsen var inbjuda till mor för att spela Mario Party, sjunga Idol, spela pyramid och vattenfall, äta tacos, titta film, dansa lite, mysa och vara tjejiga till en hel del drickegott. Blev även en hel del "pudra näsan".

Jag blev hämtad redan vid 2 av RallyMaria som höll på att Malmö till en mindre befolkad stad. Men vad fan, en kärring hit eller dit!? Men alla överlevde och vi kom säkert fram. Något senare dök även Malin upp.
En underbar kväll och den var välbehövd! Hade skitkul.

Vaknade dagen därpå i en knasig ställning i soffan. Maria som redan var uppe fick sig då lite sällskap av mig som kom två. Även Malin vaknade till sen, men Carro! Hon var då omöjlig! Folk som ringer i telefoner och på dörrar och kommer släpandes på ett orgel!?!?! Jag visste inte vad jag skulle göra så vi släppte in dom. Haha, vilken grej. "Ja kom ni in men hon sover". =P
Jag och Maria som åt frukost fick sällskap en efter en och sen satt vi alla ihopa igen.

Lite fniss och dagen efter var det allt och jag fick t.o.m diskat lite trots huvudet bultade som aldrig förr. Iiih!


Vid 12 åkte jag hem med Maria för att börja om på nytt. Duscha, "vila" och sen blev det till att laga maod. Grillspett med potatissallad. Rena rama sommerkäket!


Närmre sju var det dags att bege oss till Lund, till Krille med sambo. Mycket trevliga typer. Där var det melodifestival på tvn (jag var ju tvungen att se Danny som tävlade). Efter att melodifestivalen tog slut (tydligen, fattade ingenting) så blev det lite Wii. Herrar och deras tvspelande asså! (hihi)

Sen efter en jäkel (såndär redbull/vodka) så kom formen tillbaka. Jävlar. Tal om utgång till Tegnérs Matsalar. Kom ditfarandes i två taxibilar och efter köat i kanske max 10 minuter fick jag nog i snöovädret. Som ni vet kan jag inte köa som vanligt folk så jag tog min man och gick. Adjö!

Blev en lite halvyr promenad till Stationen och eftersom vi var tvungna att vänta i ca 30 minuter så gick vi till Burger King. Där fick en antagligen "ny i kassan" två kronor dricks för att han var så kass! Var god!


En gratis resa hem (fniss) och sen en tråkig promenad där jag hittade tre nya kompisar som ville bjuda på FÖRST något oanständigt och sedan Sibylla när dom inte kunde dra pennor med mig. Nej tack men tack för att ni följde mig hem. Dom kunde vara trevliga trots allt, behövde bara lite pli.

Småkinkig och MEGA TRÖTT.

Somnade gott.


Blir inga bilder idag eftersom bloggen strular, ni får föreställa er. =)


Puuuh.

Snart nya helg. Även denna fullspäckad.

Men nog ska vi överleva den också, man kan ju hoppas i alla fall.


Åh, vill ha choklad. SKA INTE HA NÅT JÄVLA CHOKLAD!


Peace out med eller utan choklad-town!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0