Dygnsrytm... PANIIIIK!

Uppe med tuppen. Halv åtta och så tjiiing! Upp och hoooooppa!
Vänder dygnen varannan dag. Sova, inte sova... sova, inte sova.
Hälsosamt! =/

Tänkte hinna med en del vettiga saker idag. "Stadsjogging", shopping! Måste måste MÅSTE ha ny "kolsyretyyyb" till min älskade sodastreamer.  Sen såg jag att det var nån rolig rea på Ur & Penn. Yeeehaw! Man kan ju i alla fall kolla.

Förhoppningsvis somnar jag lagom i kväll och är rätt på dygnet i morgon när det är "långpanna" som gäller. (långt pass, dubbelt) 12.30 - 02.00 GUTT!
Sen somnar man gott den kvällen? Sen är man uppe i tid på fredag så man orkar all day long i Danmark? Man kan i alla fall hoppas!

PANIK!
Jag är som vanligt helt sen men nu är det denna låten som går repeat i min playlist.
"dansa dansa era jevla svin!"



Far och Son - Panik

Peace out Panik-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0