Se det snöar!

Det går bra nu, kompis det går bra! =P

Utöver det som är jobbigt så är det andra bra. =)
Mycket skoj och mys nu.

Jobbet flyter på. Ska bli personlig kassaansvarig för en av bartendrarnas ställe utomlands. =P Om nu det blir av. ;)
Blev "uppraggad" av ett företag igår som vill ha med mig och en till vidare när dom avslutat hos oss.
Ska eventuellt upp till Sälen och jobba en-två veckor nu i jul, om det blir av. Vi väntar med spänning. Jag i Sälen? Jag som inte ens klarar den snön vi har nu. Jo tack det vill jag se!

Började snöa igår när vi jobbade och givetvis var vi två som rusade ut för att se om man kunde göra snöbollar. Slutar med att jag kommer in till gästerna igen som en snögubbe. Jag förlorade. =( Yngst går sist haha. Men idag är et paybacktime! Mohaha!


Igår efter jobb kom min ride, och på jobbet tittade på mig som jag inte var klok. Ska du iväg NU!?
Ca halv ett, ett blev jag hämtad för att åka och spela tvspel. Tjo hooo! Kom hem ca 06 i morse. Gissa om tummarna värker idag!!! =D

Vad har mer hänt!?
Var ute med arbetstöserna och käkade planka för inte så länge sen, riktigt smarrigt!
Hade tacokväll med mina töser en kväll. Gottgott!
Åkte med min vapendragare till Ullared i måndags för att shoppa juleklappar. Gick väl sådär... men kul hade vi! hejja the basseballs!
Var på julfest hos Lisa i tisdags, riktigt skoj. Slutade kanske inte som man vill minnas det men vi hade i alla fall skitball!  Och det där julklapps-spelet är ju helgalet!!!!



Nä, nu är det dags att bege sig till jobb igen. Sexbomb!!!

Peace out snowy-town!

Kommentarer
Postat av: Sara

Om du ska till sälen så tell me :D

då åker du förbi mockfjärd där viär på väg nu

2009-12-18 @ 09:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0