Vilken avslutning!

Tråkigt nog är det slut. =(

Men jävlar vilken avslutnig det blev för personalen. Jag skrev ut mig 01.30 för att joina gänget som redan satt redo.
Nio i morse klampade jag hem dels för att chefen tyckte det var dags att avrunda och dels för att parken skulle öppna igen. Vi blev utkastade? Haha.

Slutade lite förargligt med massa tjaffs. Själv hade jag en värdelös diskussion med en av de nya kockarna och till slut blev jag så galen att jag hade fan lust att gå fram och skalla honom. Lite pojk, 20 bast, vad fan vet man om livet bara för man har en viss tröja på sig!? Nä, far och flyg! Cicci var den som avrundade denna livliga debatt. Där trodde jag att det var min tur att åka på en lusing. Kommer bli en trevlig höst!? Haha.
Slöt i alla fall fred med kökschefen. Vi ska ha uppehåll i våra bestämdheter fram tills nästa utmaning. =) Ett nio veckor långt uppehåll. Tur man kan ha kul på jobbet också.

Så jekla trist att det är slut. TYPISKT!


Nä, nu kommer min Mickeman och hämtar mig.
Peace out och som avslutning kör vi Mörrums-låten?
Gissa om denna låten ekade runt i Blekinges skogar...


Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt, så ska de vara :D

2009-08-22 @ 20:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0