Sanningens ögonblick

Herrejevlar. Vilka dagar... gillar det. More more more!

Det är som en stor sten försvunnit för min framfart. Underbart. Lättande.

Är omringad av underbara människor som till 95 procent är både äldre och klokare än mig. Livserfarenhet kommer med livet?
Äntligen har jag slutat försvara vad som en gång varit mitt och nu när jag inte kämpar emot längre så kan jag se saker från deras synvinkel.
När jag nu ser det ur deras vinkel så förstår jag också varför dom säger som dom gör. Kan visserligen inte hålla med om allt och har faktiskt sagt ifrån att lite respekt vill man ändå ha. Jag gjorde ett val en gång och det gjorde mig lycklig då. Det kommer jag inte neka. Men nu SER jag. Fan vad blind man varit... av kärlek? Tokigt tokigt tokigt.
Man lär så länge man lever.
Men så sant som dom sagt:
Man ser någon på ett par sekunder.
Man lär känna någon under ett par månader/år.
Men det tar en livstid att glömma?

Saknaden är fortfarande stor.
Men lite lättare är det absolut när jag äntligen insett att det jag går och saknar inte finns längre. Bara skalet kvar. Den jag saknar finns inte längre och kommer aldrig existera igen. Det är ju faktiskt så. Aldrig kommer det som en gång varit.
Dessutom har man skal överallt. Dom vandrar på gatan, dom hänger på krogen, dom är överallt. Vill inte ha något skal. =)

Jag behöver inte försöka lösa något som inte längre finns.
Man ska helt klart be om ursäkt när man gör fel men inte fan ska man gå och må nere för något sånt. Hade saker och ting betytt något så hade intresse funnits och även mänsklighet. This is just bullshit. NU SER JAG!!! =)

Äntligen har jag vunnit över mig själv. Kommer säkert gå upp och ner men samtidigt vet jag så mycket mer nu. Känns bra att vara på topp igen.

Inte nykär, jag LOVAR. Bara okär. =)


Some people call me the space cowboy, and some people just call me scarface. ;)

"Ibland får man inte ens ta sig till refrängen"
"Är du trög eller kan du inte cykla?"
"Man tar inte med sig tårta på kalaset!"

Wiiii nu ska jag, mina horn och min fluffighet gå och lägga oss.
Hej och iveeeeej!

BTW, hade första parkett på Dead By April idag under betald tid. Love my "VIP-card"!  =D
Vilket röjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0