Obeskrivlig dag!

Herrejesus IGEN vilken gårdag!
Nu när jag läser igenom vad jag skrivit inser jag att det går inte att förklara, man skulle varit med!

Började med att kökschefen ringer och väcker och ställer massa krav. Massa pms på detta och sen lite ost i byxan. *Cheese in my pants!* Då blev det lite roligare. =)

Men men. Blev en rätt bra dag. Lite gnällande i köket men vi är två som tävlar om vem som har störst horn. Jag vann till slut med mina stenbocks liknande utväxter. =) Så le så.

Eftfer en lång dag så "lurar" chefen med oss in till Cuba café för lite after work. Vi är inte dom som säger nej i första hand liksom. Där satt gänget redan.

Det roligaste denna kväll var precis innan dom stängde. Någon larmar en snusdosa som träffar både mig och Cicci. Sne som jag blev så larmade jag tillbaka den till gubbagänget där den kommit ifrån. Till slut kommer en långhårig typ fram och ber om ursäkt som ingen annan och efter lite gnäll förlåter vi honom, för så GÖR MAN FAKTISKT INTE! Då dyker resten av gubbarna upp bakom honom med värsta packningarna. "Ursäkta men varför har ni packning med er ute på krogen om man får fråga"? Undrar jag.

Då var detta gänget Lars Kristerz som lirat satan på amiralen hela kvällen. Jag som försökt ta mig igenom dansgolvet under kvällen såg vilket drag där var. Fy fan vad det dansades!
Hur som helst så drog dom en trudelutt om både det ena och det andra och jag svarade bara att ni var skitbra i kväll och fasiken vad där var folk! Ett två tre så ger gubben mig en kyss mitt i plytet! Haha vilken grej! Trevligare smålandsgubbar får man leta efter haha. =)

Träffade även min förredetta "svär-mormor" som var och myste hos mig. Vilken underbar dam. Hon tipsade mig om alla fiskarna och det stora havet. Haha, då är det rätt uppenbart. ;)

Verkligen full rulle denna dagen och Ulf äter bara mat hela tiden! Vår vakt som bara snackar och snackar hela tiden. Helt ubergo!

Men men, avslutning idag och sen grand finale för personalen. Nu jevlar!

Avslutar med mina nya vänner:



Fick till och med en liten pinknapp som sitter på min tröja där jag säger ja till dansband! =D

Kommentarer
Postat av: Sara

busvisslar ;)

Då var dagen bättre :)

2009-08-22 @ 08:37:58
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0